יום שני, 6 בדצמבר 2010

קריסטלים ואבני חן



מאז בריאת העולם קיימים ביקום קריסטלים ואבני חן. כל סוגי האבנים מורכבים ממינרלים הנוצרים בתוך גוף האדמה. הקריסטלים הם גיבוש של מינרלים המסודרים באופן אחיד כאשר המבנה החיצוני של המינרל יוצר את המבנה הקריסטלי.  הקריסטלים הם בין התופעות היפות והמרהיבות ביותר שיצר הטבע. 

רבים טוענים כי המשיכה של בני האדם אל הקריסטלים היא בשל  העובדה כי קריסטלים ואבני חן מזכירים נופים מגוונים, שונים ועזי פנים המכירים את עולמו הפנימי של האדם. יש אנשים אשר אוספים קריסטלים ואבני חן בשל היופי והאסתטיקה של האבנים, ויש המאמינים כי האבנים האלו ניחנו בסגולות מיוחדות, בין השאר הן משמשות גם לניבוי העתיד ולריפוי. 

קריסטלים ואבני חן



קריסטלים ואבני חן – על הסגולות המיוחדות

 יש סוגים שונים של אבנים המתאימים לבעיות שונות.

  • אוקינוס שחור - אבן זו מומלצת לכל מי שסובל מדיכאון ומנדודי שינה. האבן גם מגנה נגד אנרגיות שליליות ומחלות. חסידי האבנים טוענים כי האבן כמו עוד קריסטלים ואבני חן נוספות  מחזקת אנשים עם אנרגיות שליליות, מעניקה שמחת חיים ומעודדת גישה חיובית לחיים.
  • פנינה לבנה - הפנינה מייצגת אמונה וטוהר, משחררת אנרגיות שליליות  וגורמת לאיזון רוחני ולשלווה.
  • דמעות האפאצ'י - אבן זאת, בצבעי כחול תכלת, מחזקת את שמחת החיים,  מאזנת את האנרגיות בין בני זוג, גורמת לשלום ומגבירה את הפופולאריות של האוחז בה.
  • בוטצוונה אגת - זוהי אבן בעל כוחות היכולים לעזור לגמילה מעישון, להגביר את הביטחון העצמי,  את חוש היצירתיות ולדכא אנרגיות שליליות.
  • ספיר – כמו עוד אבנים רבות גם אבן הספיר הכחולה מגנה מפני עין הרע, עוזרת לחשיבה בהירה וצלולה, מעודדת יכולות רוחניות ומאחה צלקות גופניות. 
קריסטלים

קריסטלים ואבני חן – על הטיפול

בשנים האחרונות, קריסטלים ואבני חן קיבלו הכרה בין המטפלים האלטרנטיביים והן משמשות כאחת השיטות המקובלות של הרפואה המשלימה. בין המרפאים יש גישות שונות. יש הטוענים כי קריסטלים ואבני חן  הן אבנים בעלות סגולות ריפוי, ויש הטוענים כי האבנים יכולות לשמר את האנרגיות ולעזור לגוף להתמודד עם המחלות השונות. את האבנים בוחרים המטופלים לפי המשיכה. יש החשים חום נעים המופק מהאבנים ויש החשים עקצוצים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה