יום שישי, 10 בדצמבר 2010

חנות מיסטיקה


בכל פינה ובכל קניון נפתחת, בשנים האחרונות, חנות מיסטיקה. חנות מיסטיקה היא המקום שבו חסידי העולם הרוחני מוצאים תשובות לשאלות הרבות וקונים מוצרים הקשורים לעולמם המיוחד. חנות מיסטיקה מעסיקה גם יועצים, בין היועצים השונים אפשר למצוא יועצים מתחומים שונים כמו בתורת הפאנג שואי ובקלפי טארוט. העובדים בכל חנות מיסטיקה מדווחים על הביקוש הגובר לקלפי טארוט. קלפי טארוט הם אחד מהמוצרים הפופולאריים והמבוקשים ביותר בכל חנות .



  חנות מיסטיקה - על קלפי הטארוט המבוקשים

  • קלפי טארוט מעוררים סקרנות אצל כל המבקרים אצל חנות מיסטיקה מרכזית. היועצים העובדים בחנויות המיסטיקה מדווחים כי רבים רוכשים קלפי טארוט ככלי עוצמתי להבנת האישיות הפנימית, לניתוח העבר ולהצצה אל העתיד.
  • יועצי המיסטיקה מסבירים איך להשתמש בקלפים. קלפי הטארוט, אומרים היועצים, הם קלפים המעבירים לנו מסרים. השואל מתמקד בשאלה אחת ספציפית והיועץ מערבב את הקלפים ושולף באופן מקרי קלף אחד. התשובה לשאלה ניתנת בקלף הנשלף. לעתים התשובה ניתנת באופן ברור ולעתים היא רומזת על התשובה. 
  • לקוחות רבים רוכשים בכל חנות מיסטיקה קלפי טארוט כדי שישמשו להם כלי עזר בבחירת נתיב החיים ובעוד החלטות חשובות שאנו נדרשים לעשות במהלך החיים.

 חנות מיסטיקה - מוצרים פופולאריים נוספים

  • סגולות וקמעות - רבים מהלקוחות מחפשים בחנויות סגולות וקמעות. הם טוענים כי אם מאמינים בסגולות ובקמעות הם מעניקים למאמין אושר, שפע, ביטחון ושלווה. 
  • תפילות וקלפים מהתנ"ך - חנות מיסטיקה מוכרת גם ספרי תפילות וקלפים שעליהם מודפסים פסוקים או פרקים מהתנ"ך או ממקורות חז"ל.  המאמינים טוענים כי הסגולות השונות עוזרות לבעיות פריון, לבעיות זוגיות, לבעיות פרנסה ונגד עין הרע.
  • תכשיטים - התכשיטים הנמכרים בכל חנות מיסטיקה אינם מיועדים רק לנוי. התכשיטים מכילים סמלים וקמעות עתיקים שמקורם בדתות השונות. כדי להיעזר בסגולות התכשיטים יש להאמין בהם ולענוד אותם כקמע ולא כתכשיט.
  • חמסות נגד עין הרע- חנות מיסטיקה מוכרת חמסות וגם תכשיטים עם חמסות. החמסה ידועה כסגולה המביאה לשפע והצלחה בכול ומונעת עין הרע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה