יום שני, 6 בדצמבר 2010

פסיכולוגית תל אביב


כל מה שצריך לדעת על מציאת פסיכולוגית תל אביב :

הפסיכולוגיה היא המדע החוקר את התנהגות האדם, מכאן אנו למדים שמדובר בהתנהגות גלויה אך גם בהתנהגות סמויה כאשר ההתנהגות עצמה מוגדרת ככל המעשים, המחשבות והרגשות של האדם. 

בחיפוש אחר פסיכולוגית תל אביב אין להגדיר מראש מדוע אתם חושבים שאתם זקוקים לטיפול, טיפול יכול להיגמר בכמה פגישות או להיות ארוך יותר וזאת על פי צרכיו של כל מטופל. בגדול ניתן לומר כי כל מי שחש תקוע בחייו ומכל סיבה שהיא יכול להיפגש עם פסיכולוגית תל אביב והיא תסייע לשפוך אור על הסיבות שהביאו אותו לטיפול ודרכים יצירתיות לבצעו.
הפסיכולוגיה עוסק בכל תחומי החיים ולכן היא מיועדת לכולם – ילדים, מבוגרים, הורים, מורים, בני נוער, מבוגרים, זוגות, קבוצות וכן הלאה.

פסיכולוגית תל אביב


באיזה אספקטים עוסקת פסיכולוגית תל אביב ?

פסיכולוגית תל אביב עוסקת בארבע אספקטים עיקריים : תיאור, הסבר, חיזוי ובקרה. התיאור עונה לנו על השאלה מדוע אדם מתנהג כמו שהוא מתנהג במצבים מסוימים, למשל : מדוע אדם מגיב בצורה פיזית מסוימת כאשר הוא עצוב או שמח.

ההסבר עוסק בשאלה מדוע בני אדם מגיבים כמו שהם מגיבים, למשל : מדוע אדם אחד מחייך כשהוא שמח או נינוח והשני נעשה קופצני וחסר מנוחה.

חיזוי עוסק בשאלה מתי בני אדם מתנהגים בצורה כזו או אחרת ומהם הכללים הבסיסיים של אותו אדם לתגובות שונות. למשל : ילד שנכנס לחרדה כאשר הוא רואה ליצן, אדם מבוגר שנרגע כאשר הוא בים וכן הלאה.
הבקרה מאפשרת לנו שליטה על כל אותן ההתנהגויות שכן ניתן לפעול על פי טכניקות מסוימות כדי להפחית את מידת החיקוי שהם יפעילו במצבים אלו.

איזה סוגים של פסיכולוגיים ישנם וכיצד יש לבחור פסיכולוגית תל אביב ?

בחירת פסיכולוגית תל אביב יש לבצע לאחר היכרות קצרה עם התחום שכן זו תסייע לכם לסנן שירותים והתמחויות להן אתם לא זקוקים ולבחור כאלו להן אתם כן זקוקים.
הפסיכולוג הארגוני או התעסוקתי עוסק באספקטים אשר קשורים במיון כוח אדם, הערכת עובדים ובחירת עובדים מתאימים לתפקידים שונים.



פסיכולוג חינוכי עוסק בתיאוריות שונות אשר קשורות בחינוך ובדרכי יישום של עקרונות למידה. פסיכולוג קליני עוסק בהתנהגויות שונות, בחקר, טיפול, אבחון ומניעה שלהם. פסיכולוג התפתחותי עוסק בתיאור וחקר של שינויים ושל בעיות של אנשים אשר עוברים להם מינקותם ילדותם ועד יום מותם. פסיכולוג רפואי עוסק בהשלכות פסיכולוגיות של טיפולים רפואיים, פסיכולוג שיקומי עוסק בתהליכי שיקום של נפגעי תאונות דרכים ופעולות איבה ופסיכולוג ניסויי עוסק בחקר הפסיכולוגיה באמצעות כלי מחקר שונים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה