יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

מהיר ועצבני 5




כל מה שרציתם לדעת על הסרט מהיר ועצבני 5 :

סדרת הסרטים מהיר ועצבני הנם סדרת סרטי פעולה על עולם המרוצים המחתרתיים. כל הסרטים עוסקים בארצות הברית אך הסרט השלישי בסדרה עסק דווקא בעולם המרוצים של טוקיו. הסרט מהיר ועצבני 5 הוא עוד סרט בסדרה המוצלחת שהצליחה לגרוף עד היום קרוב למיליארד דולרים ברחבי העולם.
הסרט הראשון שיצא הפך בין לילה להצלחה בין לאומית ולשובר קופות ואין ספק כי מדובר בסדרת סרטים אשר מצליחה לדבר לקהל יעד רחב במיוחד של חובבי נהיגה, חובבי מרוצים וחובבי סרטי אקשן. 

מהיר ועצבני 5 - ההמשך

למה אנחנו יכולים לצפות מהסרט מהיר ועצבני 5 ?

הסרטים לא מהווים המשך עלילה של אחד השני אך הדמויות בסרטים נשארות אותן הדמויות (למעט בסרט השלישי שצולם בטוקיו). בסרט מהיר ועצבני 5 לא יהיה סרט המשך אך בו יהיו שתי דמויות אשר היו בסרט הקודם, דמותו של פול ווקר וווין דיזל. הפעם הם חוברים יחד כדי לברוח מהחוק. את הסרט מהיר ועצבני 5 מביים ג'סטין לי שביים גם את הסרט השלישי והרביעי שהיה למכניס ביותר מבין הסדרה.

קצת רקע על הסרטים הקודמים בסדרה :

הסרט הראשון מהיר ועצבני הצליח לשבור קופות. הוא היה הסרט הראשון אשר עסק במרוצי המכוניות המחתרתיים והיה ללהיט במדינות רבות ברחבי העולם. העלילה מתמקדת בסוכן סמוי בשם פול ווקר. פול מקבל משימה לחדור אל תוך עולם מרוצי המכוניות המחתרתיים ושם הוא מוצא עצמו מתחבר עם החבורה, נהנה מהמרוצים, מתאהב באחותו של אחד המנהיגים ובסופו של דבר מאבד את הגבולות בין המציאות לדמיון. הסרט גרף בקופות ברחבי העולם 207 מיליון דולר.

מהיר ועצבני 5


בסרט השני בסדרה פול ווקר נמצא במנוסה וזאת לאחר שבסרט הקודם הוא נתן לראש הכנופיה לברוח כאשר כבר היה בידיו. השוטרים עולים על עקבותיו ומבקשים ממנו לצאת למשימה אחרונה בשבילם.
הסרט השלישי בסדרה הוא היחידי בו לא מככב פול ווקר, הוא מצולם בטוקיו ולמעשה הוא מדבר על עולם המרוצים בעיר. מהר מאוד חזרו לקונספט הרגיל במהיר ועצבני 4 משום שהסרט השלישי בסדרה היה הפחות רווחי מבין כולם.
הסרט הרביעי בסדרה הוא הרווחי ביותר עם למעלה מ – 342 מיליון דולרים הכנסות ברחבי העולם. בסרט זה פול ווקר חוזר ובגדול. לסדרת הסרטים מעריצים בכל רחבי העולם, מדובר על סרטי אקשן, ספורט ומרוצים אשר מצליחים לשבות את לב הקהל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה