יום שלישי, 30 באוגוסט 2016

מנעולן בגבעתיים למקרי חירום

יש מקרים בחיים שאתם מרגישים שאתם חייבים לפעול בבהילות .לא פעם זה קשור לנושא של נעילה לא מוצלחת. אם למשל נעלתם בטעות את הילדים שלכם בתוך הבית בלי מפתח, או שאחד הילדים ננעל בתוך הרכב - אתם פשוט לא ידועים מה לעשות. חשוב לעצור לרגע, לנשום עמוק, ואז במהירות ליצור קשר עם מנעולן בגבעתיים שיוכל להגיע ולפתור את הבעיה. מרגע שמגיע מנעולן בגבעתיים, בתוך מספר דקות הוא פותר את הבעיה, פותח את הדלת, ומחזיר את המצב לקדמותו.

איך ניצור איתו קשר?

אבל מאיפה יהיה לנו מספר טלפון של מנעולן בגבעתיים? לפעמים שיא הפאניקה, קשה לחשוב איפה מחפשים את המנעולן. השתמשו בטלפון הסלולרי שלכם שמחובר לאינטרנט הסלולרי, וחפשו פשוט המלצות על מנעולנים רלוונטיים במהירות. אם אין לכם חיבור זמין לאינטרנט בקשו מעוברים ושבים או מהשכנים שיסייעו לכם כדי שתוכלו ליצור קשר במהירות עם מנעולן בגבעתיים. זה נכון גם למצב שבו הטלפון הסלולרי שלכם לא עליכם (לא פעם בין השאר הוא נעול מאחורי הדלת הבעייתית) - וגם אז פנו לאנשים מסביב אשר יוכלו לסייע לכם. זכרו שתמיד יש פתרון לכל סיטואציה וחשוב לשמור על קור רוח. זה גם יאפשר לכם להסביר למנעולן היכן אתם נמצאים, ומה הבעיה שהוא אמור לפתור.

להבהיר שהמצב הוא בהול

כשאתם יוצרים קשר עם מנעולן בגבעתיים הסבירו לו כמובן שיש חשיבות עליונה בכך שהוא יגיע כמה שיותר מהר, ולא מדובר על סיטואציה רגילה. בדרך כלל, מנעולן בגבעתיים כבר מתורגל במצבים כאלו, והוא מבין שעליו להגיע כמה שיותר מהר ולספק לכם את השירות. כמו כן, מנעולן הגון כמובן, לא יגבה מכם תוספת תשלום אך ורק משום שהזנקתם אותו בבהילות (אם כי יש אכן תעריף שונה אם מדובר על שבתות, חגים ושעות הלילה).

מנעולן בגבעתיים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה