יום שלישי, 2 באוגוסט 2016

ריהוט וינטג'



ריהוט וינטג' נכנס יותר ויותר לשימוש בתחום העיצוב בשנים האחרונות
לאורך ההיסטוריה, אנו רואים שינויים משמעותיים בסגנונות העיצוב שכל תקופה מביאה לנו, כך שכל תקופה מתאפיינת בסגנון עיצוב ייחודי לה. הסגנון המאפיין את התקופה הנוכחית עושה שימוש בכלל סגנונות אלו לשם יצירת מראות חדשים ומיוחדים, וזהו כמובן סגנון הוינטג'. ריהוט וינטג' נמצא יותר ויותר בשימוש בשנים האחרונות, ורבים בוחרים לרהט בו את ביתם.
אז מה כדאי לדעת על ריהוט וינטג'?
·         מה זה ריהוט וינטג': ריהוט וינטג' הינו ריהוט המזכיר לנו תקופות בהיסטוריה. ריהוט וינטג' יכול להיות ריהוט שבאמת הגיע מאותה תקופה או ריהוט אשר רק מזכיר לנו תקופה מסוימת, כך שאנו יכולים לעצב חדרים וחללים בבית בסגנון המזכיר תקופות אחרות.
·         איזה ריהוט וינטג' קיים: כאמור, ריהוט וינטג' אינו חייב להיות ריהוט ישן, וכיום ישנם רהיטים חדשים רבים אשר מתאפיינים באיכות והעמידות המודרנית, אולם הינם בעלי מראה המזכיר לנו תקופות אחרות. לאלה אשר רוצים להישאר אותנטיים ולהשתמש בריהוט וינטג' אמיתי, ניתן למצוא רהיטים מתקופות שונות בשווקי פשפשים או חנויות המתמחות בכך.
·  
     
עשה זאת בעצמך: במידה ואין אנו רוצים להוציא סכומים גדולים על רכישת ריהוט וינטג' עתיק או על רכישת ריהוט חדש באופן כללי, אנו יכולים להפוך את הרהיטים הביתיים שלנו לריהוט וינטג' בקלות על ידי שימוש בפלטות צבעים אשר מאפיינות כל תקופה וסגנון עיצובי, וכן שפשוף הרהיטים בזהירות והקניית מראה מיושן יותר להם.
ריהוט וינטג' יכול להשתלב עם רוב סגנונות העיצוב, וישדרג כל חלל
ריהוט וינטג' מתאים לשימוש בסלון, חדרי שינה, חדרי אמבטיה ובעצם כל חלל בבית, והוא משתלב היטב עם מרבית סגנונות העיצוב כגון סגנון כפרי, בארוק ועוד, כך שאנו יכולים להכניס ריהוט וינטג' לכל חדר ולשדרג בקלות את עיצובו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה