יום שלישי, 16 באוגוסט 2016

גיוס אשראי כיצד מתבצע

עסקים קטנים, בינוניים וגדולים יכולים להשתמש במקורות גיוס אשראי לטובת שורה ארוכה של צרכים. הצורך העיקרי של בעלי עסקים הוא בגיוס אשראי לתפעול שוטף. האשראי מועבר לבעלי עסקים באופן מיידי על ידי הבנקים, חברות כרטיסי אשראי, חברות ביטוח, קרנות, תאגידים, מוסדות ציבוריים וחברות פרטיות. כל בעל עסק יכול לקבל את האשראי שמגיע לו לפי נפח הפעילות ועל פי הצפי להכנסות עתידיות. האשראי משמש לתפעול העסק בטווח הקצר, אולם בטווח הארוך יש לו גם משמעות אסטרטגית. שנית, גיוס אשראי משמש לתשלום חובות לספקים, עובדים ונותני שירות. בעלי עסקים יכולים לקבל אשראי עד עשרות ומאות אלפי שקלים ולהחליט כיצד לשלב אותו בתזרים המזומנים. מהבחינה הזו, עדיף לרוב בעלי העסקים לשאת בתשלומי הריביות על האשראי, מאשר לצבור חובות מול גורמים שעלולים לאחר מכן להגיש תביעה או לפנות לערכאות משפטיות.

פתרונות גיוס אשראי לכל סוגי העסקים

יש עוד כמה פתרונות שאותם ניתן להשיג באמצעות גיוס אשראי. קודם כל, הרבה חברות מציעות אשראי לרכישת נדל"ן לעסק. רכישת הנדל"ן מתבצעת לרוב על ידי עסקים שמתכננים להתפתח ולהתרחב. בעלי העסק יכולים להחליט האם להשתמש באשראי במקום הפעילות העיקרי שלהם, או לחילופין לפתוח סניפים במקומות אחרים. בנוסף, חברות שונות מציעות לבעלי עסקים אשראי לרכישת ציוד ומכונות. אלו מקורות אשראי שרלוונטיים בעיקר עבור גופים ועסקים בענפי התעשייה. העלות של הציוד והמכונות עשויה להגיע למאות אלפי שקלים, לכן הגיוס המקורי של האשראי הוא לעיתים קרובות הפתרון היחידי שזמין.

לסיכום, בעלי עסקים מכל הענפים צריכים לבדוק את האפשרות של גיוס אשראי ולנצל את יתרונותיו. אפשר לעשות זאת רק אם מכירים את ההבדלים בין סוגי הפתרונות והתנאים.

גיוס אשראי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה