יום שלישי, 13 בספטמבר 2016

פרויקט חיזוק מבנים



תוספת בטוחה ואיכותית לדיירים
בהחלטה לחזק את מבנה המגורים, הדיירים מקבלים החלטה מושכלת ורווחית בכמה היבטים. מדובר בהחלטה נכונה מבחינה בטיחותית, חיזוק מבנים בהתאם לתוכנית המתאר הארצית – תמ''א 38 משדרגת את מבנה המגורים שלכם ומעמידה אותו באותה שורה על כל המבנים שנבנו לאחר תחילת שנות ה80 אשר עומדים בתקן בפני רעידות אדמה.

שדרוג איכות החיים
מדובר בשדרוג איכותי לחיי הדיירים, הן בפן הבטיחותי, הן באריכות הימים למבנה בהם מתגוררים, והן בתוספות הבנייה שנלוות אל פרויקט חיזוק מבנים. תוספות הבנייה כוללות למעשה הרחבה חיצונית למבנה בעקבות הוספת החיזוקים שיעמידו את הבניין בתקן הארצי בפני רעידות אדמה. תוספות אלו מאפשרות לדיירים בהוצאה נמוכה מהרגיל ועם כמות אישורי בנייה נמוכה מהרגיל להגדיל ולהרחיב את דירתם ולשדרג למרפסת שמש, מעלית ואף חניות לדיירים. התוכנית כולה מאפשרת לקבלן אשר מוציא לפועל את הפרויקט הספציפי לאותו בניין בנוסף לחיזוק מבנים גם הוספת היתרי בנייה ומימוש הבנייה של מספר קומות, לרוב כשתי קומות ובכך למכור דירות נוספות לדיירים חדשים ולכסות את עלויות הבנייה הגבוהות, לפחות את חלקן הגדול.

תוכנית מוצלחת שרצה כבר שנים
מדובר בפרויקט אמין ומוצלח המוכר ברוב היישובים בארץ וממומן חלקית מטעם המדינה אשר מקצה ליישובים על מנת לשפר את בטיחות מבני המגורים בכל מדינת ישראל. ניתן לראות שכחלק מהתוכנית ישנן הנחות מיסוי וקיצור תהליכים לאישורי בנייה הנוגעים לתוכנית המתאר הזו על מנת לעודד מספר רב יותר של דיירים לבצע את התהליך ולהבטיח שמבנה המגורים שלהם יעמוד גם הוא בתקן הישראלי בפני רעידות אדמה. התמ''א 38 לחיזוק מבנים לעמידה בפני רעידות אדמה מבטיח לדיירים ביטחון, שדרוג הדירה ואיכות חיים טובה יותר בטווח זמן קצר מאוד.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה