יום שלישי, 30 באוגוסט 2016

סנטף לשדרוג הבית

מתי בפעם האחרונה שדרגתם את הבית שלכם? סנטף מאפשר לכם לשדרג את הבית שלכם בצורה פשוטה במיוחד, כיפית, זולה ובעלת עוד מגוון יתרונות. כשמדברים על סנטף, מדברים על חומר שממנו ניתן לייצר גגות וגגונים מיוחדים. הוא מתאים במיוחד לשימוש ביתי ועירוני. עם זאת, יש למוצר הזה גם שימושים בתחומים רבים נוספים. זאת משום שיש לחומר תכונות טובות רבות במיוחד שיכולות להתאים למגוון שימושים ולמצוא חן בעיניי כמעט כל אדם. החומר ממנו עשויים המוצרים הללו הוא פוליקרבונט. מדובר בחומר שתוכנן והונדס על ידי מומחים לכימיה, ולפיזיקה מכנית ואופטית. אין ספק שמדובר על מוצר ברמה הגבוהה ביותר שאפשר להשיג כיום, בעל איכויות רבות, וקל ביותר להשגה. אתם חכו ותראו כמה הערות חיוביות תקבלו על הגג החדש שהתקנתם בפרגולה, במרפסת או בגג, כי האורחים שלכם עומדים להתרשם במיוחד, וגם לכם יהיה נעים יותר לחיות בבית.

שימושים לא ביתיים

החומר הוא בעל תכונות טובות רבות וברמה גבוהה במיוחד. בזכות מגוון התכונות הטובות שלו שמתבטאות בהרבה היבטים של המוצר והחומר ממנו הוא עשוי, סנטף משומש כיום גם לצרכים הרבה יותר מורכבים מצרכים ביתיים. המוצר הזה משמש לקירוי של מבני ענק ואף של אצטדיוני כדורגל, שבהם יש עשרות אלפי מושבים, בערים הגדולות בעולם. גם בתעשייה ובחקלאות ישנו שימוש נרחב במוצר זה. יתרונות המוצר כאמור, סנטף הוא מוצר בעל תכונות חיוביות רבות שנותנות לו יתרונות על פני מוצרים מתחרים:

• עמידות. המוצר המדובר הוא מהעמידים ביותר בשוק כיום. הוא עמיד לפגיעות פיזיות קשות במיוחד. הוא ישרוד את תנאי מזג האוויר הקשים ביותר ובכל טמפרטורה.
• קל משקל. זה הופך אותו לנוח במיוחד.
• מעביר 90% מהאור – אבל חוסם קרינת UV

סנטף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה