יום שלישי, 9 באוגוסט 2016

ביטוח לאומי טלפון

המוסד לביטוח לאומי מספק שירותים שונים לכלל תושבי המדינה
המוסד לביטוח לאומי, אשר פועל מתוקף חוק הביטוח הלאומי, הינו מוסד מדיני אשר נועד בכדי להבטיח לאוכלוסיות חלשות ולמשפחות שנקלעו למצוקה זמנית או ממושכת אשר אינה מאפשרת בסיס כלכלי לקיומן. בשל חשיבותו הרבה של המוסד, חשוב לדעת כיצד ליצור קשר עם אגפיו השונים. כאשר אנו מחפשים "ביטוח לאומי טלפון", אנו נצטרך לדעת בדיוק מהו השירות לו אנו זקוקים, היות ולכל מחלקה טלפון שונה משלה.

אז לאיזה מספר טלפון של ביטוח לאומי נתקשר באיזה מצב?
  • מוקד פניות ארצי: כאשר אין אנו יודעים לאיזו מחלקה בדיוק עלינו לפנות במוסד לביטוח לאומי, ניצור קשר עם המוקד הטלפוני של ביטוח לאומי 04-8812345 או במספר *6050. שני הטלפונים יעבירו אותנו למוקד ניתוב שיחות אשר יוכל לסייע לנו במציאת השלוחה הדרושה לנו לפי השירות שאנו מחפשים במוסד לביטוח לאומי. חשוב לדעת כי השיחות בצורת פניה זו לאו דווקא יסייעו לנו בפתרון הבעיה, אלא רק בהפניה לגורם שיכול לסייע לנו.
  • פניה למחלקה הרלוונטית: במידה ואנו יודעים לאיזו מחלקה עלינו לפנות בכדי לקבל את השירות הדרוש לנו, אין צורך ביצירת קשר עם המוקד הטלפוני של ביטוח לאומי, ונוכל לפנות ישירות למחלקה הרלוונטית לשם קבלת טיפול. פנייה בצורה זו הינה יעילה הרבה יותר, ובמידה ועלינו להיות בקשר קבוע עם גורמים שונים בביטוח לאומי חשוב שנפעל בצורה זו בכדי לקצר את זמני ההמתנה שלנו ובכדי לייעל את תהליך הפנייה. לכל מחלקה מספר משלה אשר ניתן לקבל דרך נציגי השירות במוקד הפניות הארצי, דרך אתר האינטרנט של ביטוח לאומי או באמצעות פרטי ההתקשרות המופיעים על המכתבים היוצאים מהמחלקות השונות.
 חשוב שנדע כיצד למצוא את המספר של ביטוח לאומי בכדי שנוכל לקבל מענה לפניותינו ולהסדיר את עניינינו מול מוסד זה. 
 
למידע נוסף לחץ כאן – ביטוח לאומי טלפון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה