יום שלישי, 30 באוגוסט 2016

תוספות שיער תלתלים להעשרת מראה השיער

גם לשיער מתולתל ניתן להוסיף תוספות במראה טבעי. עולם עיצוב השיער הולך ומתפתח מאוד בשנים האחרונות, כאשר חלק נכבד מההתפתחות הזו קשור בטכנולוגיות של תוספות שיער. בעבר, היה קשה מאוד לבצע תוספות שיער תלתלים, כיוון שהחיבור היה נראה לעין בקלות, או שהשיער הטבעי והמתולתל פשוט לא השתלבו באופן אסתטי כמו בשיער חלק. לעומת זאת, כיום ניתן להוסיף תוספות שיער לשיער מתולתל באופן שמעניק שילוב מושלם בין השיער הטבעי לבין התוספת. אם אתן מעוניינות לשמור על המראה המתולתל שלכן ולהעניק אורך ונפח לשיערכן, אתן יכולות להוסיף תוספות לשיערכן המתולתל.

מהן השיטות לחיבור תוספות שיער?

יש כמה שיטות מרכזיות לחיבור של תוספות שיער תלתלים. השיטה הפשוטה ביותר היא שיטת הקליפסים, זוהי שיטה אשר יוצרת מראה לא מאוד טבעי אך יכולה להשתלב בתסרוקות עבור אירוע חד פעמי. ישנן שיטות של חיבור קבוע, ביניהן שיטות החרוזים, השזירה וההלחמה. חיבור תוספות שיער תלתלים באמצעות חרוזים ושזירה מתבצע באמצעות חיבור של השיער לחרוזים או שזירה שלו לתוך צמות קטנטנות. שתי שיטות אלה מעניקות מראה טוב למדי והן מחזיקות מספר חודשים. השיטה הטובה ביותר כיום לחיבור תוספות עבור שיער מתולתל היא שיטת ההלחמה, במסגרתה מלחימים באמצעות חומרים מיוחדים את תוספות השיער לשיער הטבעי. מתקבל מכך מראה טבעי לחלוטין ואסתטי ביותר.

מה מיוחד בתוספות שמיועדות לשיער מתולתל?

תוספות שיער תלתלים צריכות להתאים לשיער לא רק מבחינת הצבע, אלא גם בטקסטורת התלתלים ובגודל שלהם. מסיבה זו קשה יחסית למצוא שיער טבעי שנראה בדיוק כמו התלתלים של הלקוחה. בנוסף, לא פשוט לקבע מראה מתולתל עבור תוספות של שיער חלק. למרות הגבלות אלו, היום ניתן למצוא תוספות לשיער מתולתל שמשתלבות לחלוטין עם המראה של השיער הטבעי.

תוספות שיער תלתלים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה