יום שלישי, 16 באוגוסט 2016

לוחות פוליקרבונט נמצאים במגוון שימושים בשוק

לוחות פוליקרבונט הם אותם לוחות דמויי זכוכית אשר אנחנו אנחנו רואים במעבדות כאמצעי בטיחות או נמצאים בשימוש המשטרה בתור מגנים לשוטרים בהפגנות ניתן לשנות את רמת הקשיחות והעובי של כל לוח בהתאם לבקשת הלקוח, אך באופן כללי לחומר זה מספר תכונות השונות מהזכוכית הרגילה שכולנו מכירים תכונות שחשוב להכיר אם ברצוננו לבצע עבודות עם חומר זה.

תכונות עיקריות של לוחות פוליקרבונט

• קשיחות יוצאת דופן – לוחות פוליקרבונט אינם דומים כלל לזכוכית רגילה, הם אינם מתנפצים בדומה לזכוכית וכן בגלל שהחומר מהן מאפשר ייצור לוחות חזקים במיוחד ניתן אף לעשות בהם שימוש להגנה כנגד כדורים, כמובן שניתן באמצעות משחק עם עובי הלוח לסגל להם תכונות קשיחות לשלל שימושי בטיחות שונים במשק.

• יכולת עמידות בחומרים כימיים – לוחות פוליקרבונט בשונה מהרבה חומרים אחרים שונים אינו מגיב עם חומרים אחרים כגון כלור וכימיקלים חזקים אחרים, לכן השימוש בהם כמגנים במעבדות ולציפוי בריכות הוא יעיל.

• יכולת עיבוד טובה – לוחות פוליקרבונט הם חומר גלם קל לעיבוד וניתן באמצעות תהליכים שונים לבצע בו שינוים והתאמות אשר מקנות לו תכונות רבות, למשל ניתן לבצע הדבקה של מספר לוחות לקבלת לוח רחב ונאה כמו כן ניתן בעזרת חום לבצע התאמות לצורת הלוחות וכך להתאימו ולשלבו במוצרים אחרים.

יתרונות השימוש בלוחות פוליקרבונט

אם כן לאור התכונות של לוחות הפוליקרבונט ניתן לראות שלשימוש בו יש יתרונות רבים, לא רק שהחומר הוא קל משקל, נוח לעיבוד והתאמה לשלל צורות ושימושים אלא גם הוא עמיד בצורה בלתי רגילה הן בפני מכות פיזיות והן מפני חשיפה לכימיקלים שונים, לכן לא מפתיע שבלוחות אלה נעשה שימוש כה רחב כיום.

לוחות פוליקרבונט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה