יום שישי, 29 באפריל 2016

מענה טלפוני מחיר



אחת מהסוגיות הרגישות ביותר בניהול העסק שלכם, היא הסוגיה של המחיר של מענה טלפוני. לא מעט אנשים פונים כיום לשירותי המענה הטלפוני האנושי כדי שהלקוחות שלהם יוכלו לקבל תמיד מענה אנושי. אולם, הפערים במחיר של מענה טלפוני ניכרים בהחלט. יש מקרים שבהם השירות יעלה 80 ש"ח, ויש מקרים שבהם הוא יעלה 200 ש"ח. אז איך מסבירים את ההבדל?

תלוי בלא מעט גורמים
קודם כל כדאי לזכור כי יש קשר ישיר בין המחיר של מענה טלפוני, לבין השירות שתקבלו, אתם והלקוחות שלכם, במסגרת המענה הטלפוני. אפשר לקבל שירות בסיסי מאד של לקיחת פרטים, ואפשר לקבל שירותים מתקדמים הרבה יותר - שליחת תזכורות על שיחות שהתקבלו בדוא"ל ובSMS, הזנה למערכת CRM, נתינת תסריטים לשיחה עבור המוקדנים שידעו איך להתמודד עם לקוחות שונים, ועוד שירותים נוספים.
עוד עניין שיכול להשפיע על המחיר של שירות מענה טלפוני, קשרו גם למידת ההתחייבות. אמנם כיום אתם יכולים תמיד לבחרו במסלול ללא כל התחייבות, אבל יש מקומות שיכולים לתת לכם הצעת מחיר נמוכה יותר, אם אתם מראש מתחייבים להשתמש בשירות למשך חצי שנה או שנה לפחות.

למידע נוסף לחץ כאן - מענה טלפוני מחיר

ומה עם חריגות?
לרוב, בכל פעם שחושבים על המחיר של שירות מענה טלפוני, צריך לשים לב גם לנשוא של חריגות. כל חבילת מחירים מספקת לכם כמות מסוימת של דקות שיחה עם הלקוחות שלכם עליה אתם משלמים מראש. מה קורה אם חורגים מהכמות הזו? יש לוודא מהו התעריף לשיחות שהן מעבר למכסת הדקות. לעתים אתם תבינו תוך זמן קצר שיש לכם חריגות גבוהות לעתים קרובות ואז אולי עדיף לעבור מלכתחילה לחבילה יקרה יותר אך כזו שתהיה משתלמת יותר. מהצד השני, לעתים תבינו שאין כלל חריגות ואף רחוק מכך, ואולי עדיף לעבור לחבילה בסיסית יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה