יום שלישי, 12 באפריל 2016

הלוואות לעסקים קטנים - כיצד יכולות לסייע

אני עסק קטן של גינון. זה התחיל אחרי הצבא כאשר חיפשתי במה לעסוק והיו לי כל מיני רעיונות, עד שחבר הכניס אותי לעסק שלו של הגינון. עבדנו ביחד וראיתי שזה מאוד מוצא חן בעיני. בשלב מסוים הלכתי ללמוד אדריכלות נוף ואלה היו לימודים לא פשוטים בכלל אך מעניינים מאוד. כאשר סיימתי את הלימודים פתחתי עסק קטן והתחלתי לעבוד. היה לי משרד קטן שבו עשיתי את התכנונים שלי ואהבתי גם לבוא לשטח ולעבוד ביחד עם הפועלים שלי. כאשר גדלתי והיו לי תכניות להתרחב עוד, החלטתי לקחת הלוואות לעסקים קטנים.

הייעוץ שקיבלתי על הלוואות לעסקים קטנים

שמעתי על אפשרות לקבל הלוואות חוץ בנקאיות אבל זה לא מצא חן בעיני. אני אדם סולידי ואני אוהב לעשות דברים במסלול הרגיל. ניגשתי ליועץ כלכלי וביחד חשבנו איזה הלוואות לעסקים קטנים מתאימות לי. קיבלתי את כל הנתונים מרואה החשבון שלי, כולל חתכים של הכנסות לפי שנים, לפי פרויקטים ולפי הזמנות עתידיות. היועץ שלי ישב ביחד אתי ובנינו תכנית עסקית. ראינו היכן אני יכול להתרחב ובאיזה אופן כמו לקחת עוד עובדים, מעצב נוסף, לקנות עוד רכב עבודה ועוד. לפי זה בנה לי היועץ את סוג ההלוואה מתוך הלוואות לעסקים קטנים שאפשר לקחת. יש אפשרות לקחת הלוואה במימון המדינה ועוד כל מיני אפשרויות.

המלצה על ייעוץ עסקי לנטילת הלוואות 

זה היה צעד מאוד חכם לעשות את כל הדבר הזה עם ייעוץ ובאופן כללי אני מאוד מרוצה מהאפשרות לבצע הלוואות לעסקים קטנים. לפי מה שאני מבין המדינה מעודדת עסקים קטנים, היא רוצה לעודד יזמות ולהכניס עוד אנשים למעגל התעסוקה ולכן האופציה של הלוואות לעסקים קטנים זו אופציה מעולה. אני עשיתי את זה והצלחתי בגדול. העסק שלי מתרחב, יש לי הרבה הזמנות והכל בזכות האפשרות לקחת הלוואות לעסקים קטנים שהמדינה יוזמת.

הלוואות לעסקים קטנים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה