יום שלישי, 26 באפריל 2016

קייטרינג לאזכרה במרכז



עריכת אזכרה 

האזכרה – פגישה משפחתית וחברתית מורכבת

האזכרה היא אירוע אשר כולנו חווים מידי פעם בחיינו. משפחות רבות עורכות אזכרות אחת לשנה לזכר יקיריהן. מדובר ביום קשה ועצוב, בו הזיכרון עולה ומציף אותנו. אל האזכרה מגיעים כמובן בני המשפחה וגם חברים ומכרים שונים. לרוב האזכרה תתחיל בבית הקברות ולאחר מכן תערך מעיין ארוחה, בבית אחד מקרובי המשפחה. על כן ניתן לחלק את האזכרה לשני חלקים עיקריים – החלק הראשון בבית הקברות או בבית הכנסת, והחלק השני בארוחה שלשמה נחוץ קייטרינג לאזכרה במרכז. החלק הראשון יהיה רציני ולעיתים כואב. החלק השני יהיה מעין פגישה שנתית והעלאת זיכרונות משותפת. הוא עשוי להיות מעודד ומנחם. ישנן משפחות בהן אף מדובר באירוע נחמד ומהנה.




עריכת הארוחה המסורתית

הארוחה המסורתית שלאחר האזכרה נערכת לרוב על ידי אחד מבני המשפחה. במקרים כאלו מומלץ שיהיה קייטרינג לאזכרה במרכז העניינים. חבל לעבוד קשה ולטרוח, כאשר לעיתים עשויים להגיע מבקרים רבים. לדוגמא, במידה ואתם מתגוררים באיזור גוש דן, מומלץ להזמין קייטרינג לאזכרה במרכז כך שיחסוך מכם את הטרחה. זהו זמן להפגש עם בני משפחה ומכרים, וכדאי שמישהו אחר יעשה את העבודה. גם כאשר הארוחה נעשית בבית הכנסת, היעזרו בחברת קייטרינג לאזכרה במרכז ובחרו את הכיבוד אותו תרצו להגיע. 

בחירת המזון שיוגש

חברת קייטרינג לאזכרה במרכז ככל הנראה תוכל להציע תפריט מגוון אשר יתאים לאירוע. בהזמנת קייטרינג לאזכרה במרכז מומלץ להגיע אל חברת הקייטרינג ולבנות יחד איתם את התפריט והכמויות הרצויים. רבים בוחרים להגיש בארוחה זו את הבורקסים והמאפים הרגילים, אשר לא תמיד יהיו טעימים במיוחד וכמובן אינם בריאים. גוונו בתפריט מלא בירקות ובמזון לא שמן. הוא יהיה קליל יותר וכמובן בריא יותר. ישנם אנשים שבוחרים להגיש את המזון אשר היה אהוב על יקריהם, וזהו גם רעיון מצויין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה