יום ראשון, 15 במאי 2016

לקיחת משכנתא



לקיחת משכנתא היא פעולה שיכולה להשפיע עליכם למשך חייכם. ההחלטה איזו משכנתא לקחת ונטילה נכונה שלה תוכל לאפשר לכם גם לרכוש את הנכס שאתם רוצים לרכוש וכן היא תאפשר לכם לחיות טוב עם התשלומים השונים שלכם בבית שאתם חולמים עליו. אם אתם עומדים לפני לקיחת משכנתא אתם צריכים לחשוב כיצד תקבלו את המשכנתא הטובה ביותר עבורכם.

מה יקבע אם המשכנתא טובה עבורכם או לא

רגע לפני שאתם לוקחים את המשכנתא שאתם חושבים שאתם צריכים עליכם לדעת מהם הקריטריונים שחשוב לבחון כדי להעריך אם המשכנתא שלכם טובה או לא.
·       
מה סכום הכסף שאתם צריכים – אתם חייבים לברר עם עצמכם כמה כסף אתם צריכים כדי לרכוש את
הנכס שאתם חולמים עליו. לקיחת משכנתא חייבת להתאים לכם ולצורך שלכם ולכן אתם צריכים לבחון כמה כסף יש לכם כרגע, מאיפה אתם יכולים למשוך כספים (אם יש צורך בכך) ובהתאם לבקש את סכום המשכנתא הנדרש לכם.
·       


מה גובה התשלום בכל חודש
– מה שייקבע אם המשכנתא מקשה על החיים שלכם ביום יום או אם היא טובה לכם הוא גובה התשלום החודשי של המשכנתא. אתם תצטרכו לשלם כל חודש את התשלומים ואלו חייבים להתאים ליכולות שלכם.
·      
 
למשך כמה שנים תשלמו את המשכנתא – אחת השאלות שאתם צריכים להתייחס אליהן היא לאורך כמה שנים תשלמו את המשכנתא. בהשוואת ההצעות השונות שתקבלו תצטרכו לבחון גם את החלק הזה.

להיעזר בבעל מקצוע מהתחום
יועץ משכנתאות פרטי יכול לעזור לכם לקבל את המשכנתא הטובה ביותר עבורכם. לקיחת משכנתא עם יועץ תאפשר לכם לקחת משכנתא בראש שקט כשיש מי שדואג לאינטרסים שלכם ורק לאינטרסים שלכם (בלי להתחשב בצורך של הבנק להרוויח).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה