יום שני, 11 באפריל 2016

הרמת כוסית - אירוע יוקרתי ומכובד

כיום, בקרב חברות וגופים רבים, אירוע הרמת הכוסית נחשב לאירוע חשוב מאוד, שבו יש להם הזדמנות להודות לעובדים, להצהיר על התכניות של השנה הקרובה, ועל הישגי השנה החולפת. אירוע זה מהווה כינוס של כלל העובדים – דבר אשר אינו קורה לעיתים שכיחות בחברות הגדולות, ובעצם מהווה אבן פינה חשוב במהלך השנה. לכן, חשוב כי לאירוע זה תהיה אווירה שמחה וטובה, יחד עם יוקרה ואיכות. האירוע צריך להיזכר בצורה טובה, ולתת אנרגיה חיובית ומחודשת לקראת התקופה הקרבה. לאור זאת, חשוב כי נקדיש זמן רב לתכנון האירוע, בדגש על בחירת הקייטרינג. הרמת הכוסית צריכה לספק לאורחים חוויה חיובית, והדרך הטובה ביותר לעשות כן היא דרך האוכל. חשוב שנבחר בקייטרינג איכותי, אשר יאפשר לנו להגיש לאורחים שלנו את האוכל הטוב ביותר, ויעביר את האכפתיות של המנהלים ושל החברה כלפי העובדים.

הרמת כוסית – סוג האוכל שנרצה להגיש 

כאשר ניגש לבחירת חברת קייטרינג עבור האירוע, חשוב שנבחר בקייטרינג אשר יספק עבורנו אוכל אשר יתאים לאופי האירוע. הרמת כוסית דורשת מאיתנו הגשה של משקאות אלכוהוליים איכותיים, יחד עם מבחר של טעימות של אוכל משובח, ומגוון רחב של מאכלים חלביים ייחודיים וטעימים. כמו-כן, רצוי כי האוכל שיוגש יהיה פינגר פוד, אוכל טעימות נוח, שלא מצריך שימוש בסכין ומזלג, ומאפשר לאורחים לטעום מסוגים רבים של מאכלים מבלי לשבוע. בנוסף, יש להקפיד על-כך שהאוכל יהיה מעוצב ומוגש בצורה יפה למראה, אשר תוסיף לעיצוב וליוקרה של האירוע.

הרמת כוסית – בחירת המקום בהתאם למזג האוויר

 אם נבחר לערוך את הרמת הכוסית שלנו בחוץ, עלינו לוודא כי מדובר בעונה המתאימה, ואם מדובר בתקופת האביב, אשר מהווה תקופה לא צפויה, נוודא כי יש ברשותנו מקום חלופי לקיום האירוע, על-מנת להמנע מתקלות לא מתוכננות, ולתאם זאת עם שירות הקייטרינג.

הרמת כוסית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה