יום שלישי, 26 באפריל 2016

גיוס אשראי בנקאי - טיפים חשובים

איך הצלחתי לבצע גיוס אשראי בנקאי? אני בוגרת שנקר בתחום של עיצוב בגדים. זה היה החלום שלי, גם אימא שלי מעצבת בגדים וראיתי כיצד התחום הזה מכניס עניין לחיים. כבר בתור ילדה אהבתי לבוא לסטודיו שלה ולהסתכל עליה מעצבת, לראות כיצד התופרת מגשימה את החלום ובסופו של דבר לפגוש את הלקוחות שבאו לקנות. ראיתי כיצד היא העסק שלה מתרחב, איך היא מכניסה עוד עובדים ועוברת למקום גדול יותר. היא סיפרה לה על תהליך של גיוס אשראי בנקאי שסייע לה לגדול והמליצה לי לעשות אותו דבר אחרי שקצת אשתפשף בתחום.

הדרכים השונות לקבל אשראי בנקאי

פיתחתי קו בגדים לתינוקות, משהו מאוד ייחודי ומקורי, והיו לי הרבה הזמנות והצלחות. אחרי שנה אחת כבר יכולתי לצאת מהבית ולשכור לי מקום קטן ויצרתי קשר עם הרבה חנויות וגם עם לקוחות פרטיים. בשלב מסוים החלטתי שאני רוצה להכניס עוד מעצבת כי היו לי בראש הרבה תכניות גם להתרחב לבגדי ילדים ולא רק תינוקות. לשם כך החלטתי שעלי לבצע גיוס אשראי בנקאי, כדי שאוכל להתרחב לפי התכנונים שלי, בלי צורך לחסוך ולהיות בלחץ. בהמלצתה של אימא שלי ניגשתי לייעוץ אצל יועץ כלכלי שישב אתי באופן יסודי על כל המאפיינים של העסק שלי.

המלצה על ייעוץ לשם גיוס אשראי בנקאי

ביחד עם היועץ בנינו לעסק שלי תכנית עסקית מסודרת, אחרי שקיבלתי את כל הנתונים מהרואה חשבון. היועץ תכנן עבורי את ההתפתחות הכדאית עבורי ללא סיכונים והמליץ לי על תכנית מתאימה לי לשם גיוס אשראי בנקאי. התכנית הייתה תפורה בדיוק לגודל העסק שלי, היא הייתה בבנק מסודר, התנאים של הערבות ושל החזר ההלוואה היו נוחים לי ואני לקחתי אותה בלי היסוס. היום אני כבר עם שלוש מעצבות וחושבת על גיוס אשראי בנקאי נוסף.

גיוס אשראי בנקאי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה