יום שלישי, 12 באפריל 2016

שיקום הפה בראשון לציון - מה כולל התהליך

שיקום הפה בראשון לציון הינו בעצם פרוצדורה שכוללת התערבות מקצועית מצדו של רופא על-מנת לשפר את בריאות הפה, החניכיים והלסת, וכן את המראה, האסתטיקה, ואופן התפקוד. רופא שיניים אשר עוסק בתחום זה בשל שיקום הפה בראשון לציון, פועל במטרה להפוך את הפה, הלסת ואת מערכות החניכיים והשיניים למערכות אסתטיות, היגייניות ומצוינות מבחינה רפואית. שיקום הפה הוא בעצם הפיכה של דבר ישן יחסית, אשר נוטה להתפרק ולהיפגע, לכזה שנראה חדש וארוז בצורה יפה – ובעצם מדובר בהחלפה של מערכת שיניים ופה במערכת חדשה, מבלי שיהיה ניתן להבחין בכך שמדובר במערכת מלאכותית ולא טבעית.

שיקום הפה בראשון לציון – רופא שיניים איכותי ובעל ניסיון

תחום שיקום הפה הינו תחום מורכב, ולכן אנו נדרשים לבחור ברופא שיניים ומומחה ובעל ניסיון אשר יבצע את הפרוצדורה הרפואית. לניסיון וליכולתו המקצועית של הרופא משמעות רבה, ורופא איכותי מסוגל לבצע אבחון, תכנון וטיפול ברמה הגבוהה ביותר, ולהבין מהם צרכי המטופל ומה עליו יהיה לבצע גם לאחר שייגמר הטיפול השיקומי. בכל מקרה, מומלץ להיוועץ עם מומחה שיקום הפה בראשון לציון – גם טרם ביצוע פרוצדורות שאינן נוגעות בהכרח לשיקום הפה, על-מנת שיתרום לנו מניסיונו ומחוות הדעתו המקצועית, כדי שבסופו של דבר, נוכל לקבל את הטיפול הרפואי הטוב ביותר ואף לחסוך בהוצאות כספיות מיותרות.

שיקום הפה בראשון לציון – מהם הפרמטרים של שיקום הפה?

קיימים מספר פרמטרים הנוגעים לתחום שיקום הפה בראשון לציון - שיקום קבוע שבמהלכו מוברגים או מושתלים כתרים, שיניים קבועות לעצם הלסת, וכן גם שיקום נשלף שכולל סוגי שיניים תותבות. הבחירה בין סוגי השיקום נעשית לפי חוות הדעת של הרופא, כאשר העדיפות הראשונה היא לביצוע שיקום פה קבוע.

שיקום הפה בראשון לציון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה