יום רביעי, 13 באפריל 2016

מוקד שירות הלקוחות של 012 מובייל



חברת 012 מובייל היא חברת תקשורת סלולרית אשר החלה את דרכה כאשר מהפכת הסלולר הגיעה. החברה נותנת שירותי תקשורת סלולריים כולל תקשורת לחו"ל וגלישה סלולרית וכל מי שרוצה לחסוך כסף ולקבל שירותים טובים מוזמן לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של 012 מובייל. מוקד השירות מאויש באנשי שירות אשר למדו את התחום ועברו הכשרה מקיפה לתת מענה הן ללקוחות החברה והן למתעניינים אשר רוצים להצטרף לשורותיה.

קבלת מידע על השירות החברה
אתם יכולים ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של 012 מובייל כדי לקבל מידע על שירותי החברה ועל התעריפים של השירותים השונים שלה. אם יש לכם דילמה אם להצטרף אל החברה או לא, כל שאתם צריכים לעשות הוא להתקשר אל הנציגים ולשאול את כל השאלות שנראות לכם רלוונטיות. הנציגים של החברה יוכלו לעזור לכם גם בכל הנוגע למעבר בין חברות תקשורת (כלומר לבצע ניוד) וגם בכל שאלה אחרת שיכול להיות שתרצו להעלות מולה.

מהי הדרך הנוחה לכם לקבלת שירות
מוקד שירות הלקוחות של 012 מובייל מאויש בנציגי שירות שיכולים לתת שירות ללקוחות פרטיים, עסקיים, לקוחות אשר דוברים את השפה העברית וכאלה שלא. המטרה של המוקד היא לעזור לכל אחד בכל שאלה ובדרך הנוחה לו. לכן, אתם מוזמנים להתקשר אל השירות בשעות הנוחות לכם ולבקש לשוחח עם הנציגים בשפה המועדפת עליכם.

להתקשר אל החברה גם מחו"ל
מי שמחובר אל שירותי החברה יודע כי אפשר לצאת עם המכשיר לחו"ל ולבצע שיחות לארץ בקלות. מוקד שירות הלקוחות של 012 מובייל פנוי לתת שירות גם ללקוחות החברה אשר נמצאים ברגע זה בחו"ל ולקבל את השירות הטוב ביותר כדי לקיים את השיחות לארץ בנוחות מקסימלית.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה