יום רביעי, 9 בדצמבר 2015

איך למצוא אהבה דרך חמישה שינויים חשובים בחייכם



כדי למצוא אהבה אתם צריכים לפעמים לשנות את התפיסה האישית שלכם לגבי האהבה, לשנות את הצורה בה אתם מחפשים אותה ולפעמים אפילו לקבל עזרה חיצונית.

פתיחת הראש למציאת אהבה
כדי למצוא אהבה אתם חייבים להיות פתוחים לה ולרעיונות שיביאו אליכם אהבה. גם אם תשאלו שוב ושוב איך למצוא אהבה אך לא תהיו קשובים לתשובות שמסביבכם לא תוכלו למצוא אותה בסופו של דבר.




שינוי פיזי של המראה שלכם
שינוי פיזי של המראה שלכם לא אומר שאתם צריכים להיראות אחרים ממי שאתם. אתם לא חייבים להיכנס לדיאטה, להרים משקולות או לעבור ניתוחים. אם מעניין אתכם לדעת איך למצוא אהבה אתם צריכים להסתכל רגע במראה ולוודא שאתם לא מזניחים את עצמכם. אם אתם חושבים שמראה מרושל (כמו למשל חוסר גילוח) ימשוך את החצי השני שלכם, חשבו שנית ושפרו את המראה שלכם.

הסתובבות במקומות הנכונים למציאת אהבה
אם עד היום הסתובבתם במסיבות המוניות ורועשות או בחופי הים ולא מצאתם אהבה, נראה שלא הסתובבתם במקומות הנכונים למציאת אהבה. כדי לענות על השאלה איך למצוא אהבה אתם צריכים להגביר את הסיכויים למצוא אותה ולכן אתרי הכרויות יכולים להיות יעילים מאד וגם פעילויות לפנויים פנויות וקבוצות פייסבוק ייעודיות.

לימוד מטעויות העבר
יכול להיות אתם מחפשים אהבה זמן רב אך הצד השני לא נענה לכם או שאין תגובות לפרופיל שלכם ברשת החברתית. לכן, עליכם לברר מה הטעויות שאתם עושים וללמוד מהן. אם תרצו בכך תוכלו להיעזר בעזרה חיצונית כדי לשפר את הסיכויים שלכם.

קבלת עזרה חיצונית
עזרה חיצונית מחברים או משדכנים תענה לכם על השאלה איך למצוא אהבה כשאתם לא מצליחים למצוא אותה בעצמכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה