יום שלישי, 29 בדצמבר 2015

איזה בעל מקצוע תרצו לאחר תאונות עבודה

תאונות עבודה הן תאונות שקורות במסגרת העבודה. התאונות יכולות להיות בתוך כותלי העבודה כמו למשל אם נפלתם בעבודה, נפלתם ממקום גבוה, התחשמלתם, נתקעתם במלגזה ועוד. התאונות ייחשבו גם אם עברתם תאונת דרכים בדרך לעבודה או בחזרה ממנה וכן יכולים להיות מקרים נוספים כמו למשל פגיעה מחומרים מסוכנים שיכולים להיחשב כתאונות במסגרת העבודה. התאונות עצמן יכולות לגבות מכם מחיר לא פשוט שמתחיל באובדן ימי עבודה ויכול להיות אפילו פגיעה בכושר העבודה העתידי שלכם. לכן, אתם לא צריכים לקבל את הפגיעה בכם ואתם צריכים לפעול בצורה הטובה ביותר כדי לקבל את הפיצויים הראויים לאחר הפגיעה.

להתייעץ עם עורך דין

לאחר הפגיעה אתם רשאים להתייעץ עם כל בעל מקצוע שתרצו ובכל זמן שתרצו בכך. עורך דין אשר המומחיות שלו היא תאונות עבודה יוכל להיות גורם מתאים לפנות אליו. עורך הדין יוכל לבחון את הפגיעה שלכם, להעריך האם היא נחשבת לתאונת עבודה או לא וכן הוא יחשוב יחד אתכם מיהם הגורמים שנכון לפנות אליהם כדי לקבל את הפיצויים הראויים.

לפנות לגורמים המתאימים ביותר


• הביטוח של העבודה – הביטוח של העבודה צריך לכסות תאונות עבודה ולתת לכם פיצויים מתאימים. עורך הדין שלכם יוכל לבחון אם הפיצויים ראויים במקרה שלכם או לא.
• הביטוח הפרטי שלכם – אם יש לכם ביטוח פרטי יכול להיות שהוא מכסה גם תאונות עבודה ואז תוכלו לפנות אליו לקבלת פיצויים.
• הביטוח הלאומי – המוסד לביטוח לאומי אמור לצד האזרחים כשהם עוברים פגיעות שונות ועם עורך הדין שלכם תוכלו להחליט אם לפנות אליו לקבלת פיצויים או הגדרת נכות. הפניה אל הביטוח הלאומי חייבת להיות מקצועית ויעילה וכאן עורך הדין יוכל לעזור לכם.

תאונות עבודה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה