יום שני, 28 בדצמבר 2015

השתלת שיניים מחירים – ממה מורכב המחיר

כל מי שמברר פרטים על השתלת שיניים מחירים נתקל בשפע של מידע שלא תמיד עונה לו על השאלה החשובה, כמה הטיפול עומד לעלות לו. הסיבה לכך שאין תשובה אחת למחיר של ההשתלה היא שכל אחד הוא יחיד ומיוחד ויש לבדוק מה הצורך של כל אחד לפני שהוא מקבל הצעת מחיר מסודרת. המחיר של ההשתלה תלוי במצב הראשוני של הלסת, באופי הטיפול והמחיר יכול להשתנות גם בין המרפאות השונות, גם אם הטיפול הוא אותו טיפול.

מה המצב של הלסת

עוד לפני קבלת המידע על השתלת שיניים מחירים יש לבחון מה המצב של המטופל עצמו ומה המצב של הלסת. ככל שהעצם של הלסת במצב טוב יותר כך יהיה קל יותר וזול יותר לשים את השתלים הדנטליים.

איזו השתלה יבצע הרופא

ישנן שיטות השתלה שונות ויש לבחון איזו השתלה מוצעת לכם. אפשר לקבל הצעות מחיר שונות בהתאם לסוג ההשתלה שעומדת להתבצע ועם זאת יש לבחון גם את המחיר הנלווה להשתלה. כלומר, בהתייחסות אל השתלת שיניים מחירים יש לבחון גם את עלות הפסד ימי עבודה בשל הטיפולים או ימי מחלה ומנוחה לאחר הטיפול ולכן ככל שהטיפול קצר יותר כך יכול להיות שהמחיר יהיה זול יותר מבחינת העלויות הנלוות.

הבדל מחירים בין המרפאות השונות

בירור על השתלת שיניים מחירים יכול להעלות מחירים שונים ומגוונים. אפשר לראות כי ישנן מרפאות מקצועיות מאד בעלות ניסיון רב וישנן מרפאות בתחילת הדרך. לא תמיד ישנה התאמה בין הניסיון של המרפאה והמחיר ועם זאת יש לבחון את המחירים השונים לא רק על פי הצעת המחיר אלא גם על סמך הניסיון של המרפאה והרופא בתחום.

השתלת שיניים מחירים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה