יום ראשון, 20 בדצמבר 2015

התחדשות עירונית



פרויקט של התחדשות עירונית נותן לכם הזדמנות לשנות את המבנה שלכם מבחינת החוזק שלו, תחושת הביטחון שלכם בחיים וכן הוא יאפשר לכם ליהנות ממבנה שמתאים יותר למגורים שלכם. כיוון שהפרויקט משמעותי מאד אתם תצטרכו למצוא את החברה הטובה ביותר שתבצע אותו ואחת מהדרכים לבחון כי החברה באמת מתאימה עבורכם היא בדיקת החוזה. החוזה חייב לכלול כמה מרכיבים בסיסיים, הוא מחייב ועליו לשרת אתכם על הצד הטוב ביותר (כמובן, הוא משרת גם את החברה שמוציאה את הפרויקט, אך אתם צריכים להסתכל על האינטרסים שלכם).

פירוט תכנית הבניה שמוצמדת לחוזה
החברה אשר תבצע עבורכם תכנית של התחדשות עירונית תצטרך להציע לכם הצעה שמוצאת חן בעינכם. החברה תצטרך לא רק להציע את ההצעה בעל פה אלא גם להתחייב לכל הדברים שיקבעו בניכם בשרטוטים שיהיו חלק בלתי נפרד מחוזה העבודה בניכם.

תיאור לוח הזמנים של הפרויקט ואיחורים
לוח הזמנים של הפרויקט יכול לקבוע אם החברה שמבצעת התחדשות עירונית מתאימה לכם או לא. לכן, חשוב מאד שהחברה תאפשר לכם לדעת מתי הפרויקט מתחיל ומתי הוא מסתיים וכן שהיא תפרט זאת בחוזה בניכם.

ציון איכויות החומרים והמפרט של הפרויקט
מפרט פרויקט התחדשות עירונית הוא חלק שאתם תרצו לציין בחוזה שלכם מול החברה אשר מבצעת את הפרויקט של ההתחדשות. למשל, אם במסגרת הפרויקט אתם עומדים להחליף מעלית בבניין, חשוב מאד לשים לב כי כתוב לכם בחוזה איזו מעלית תקבלו מבחינת הגודל שלה וכן רצוי מאד לדעת מראש של איזו חברה תהיה המעלית. כמובן, זהו רק פרט אחד ולכן עליכם לעקוב אחר כל המפרט החדש שאתם צפויים לקבל בבניין בו אתם מתגוררים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה