יום רביעי, 9 בדצמבר 2015

היתרון של חברת ניקיון בתים על פני העסקת עובד באופן ישיר



ישנם יתרונות שונים של חברת ניקיון בתים על פני העסקה ישירה של העובד. רבים שרוצים ליהנות מבית מבריק חוששים מהליך ההעסקה ודרך חברה הם יכולים ליהנות מבית מבריק בלי לדאוג לפרטי ההעסקה, לתקשורת מול העובד או אפילו לבחור את העובד עצמו.

בחירה של העובדים המתאימים לעבודה
חברת ניקיון בתים היא חברה שדואגת לכל מה שנוגע לבית הנקי שלכם. החברה דואגת לכך שאתם תוכלו ליהנות מבית נקי והכול  בזכות כך שהיא בוחרת את העובדים המתאימים לעבודה. החברה מקבלת פידבקים מהלקוחות שלה ויודעת להתאים לכל בית את העובד המתאים לו ביותר.




דאגה לכל התנאים הסוציאליים
התפקיד של חברת ניקיון בתים הוא בין היתר לדאוג לכך שהעובדים יקבלו את התנאים הסוציאליים המגיעים להם על פי חוק. העובדים זכאים לשכר הגון, ימי חופשה או מחלה ועוד ומי שמעסיק אותם חייב לדאוג לכך ואין זה משנה אם הוא אדם פרטי או אם מדובר בחברה. במקרים של חברה היא דואגת לעובדים וכל זה בלי לפגוע בבעלי הבית שרוצים שהבית שלהם יהיה נקי תמיד, גם אם העובד בוחר לצאת ליום חופש (ואז יכול להגיע עובד מחליף).

פתרונות תקשורת מול העובדים
רבים מעדיפים חברת ניקיון בתים על פני העסקה ישירה פשוט כי החברה מאפשרת להם להימנע מתקשורת מול העובדים שלא לצורך. התפקיד של החברה הוא לדאוג שהבית יהיה נקי ושבעלי הבית יהיו מרוצים מהעבודה. לכן, בכל מקרה של אי שביעות רצון או רצון לבצע עבודות שלא בוצעו (או אפילו לשנות את הימים בשבוע שבהם מגיעים העובדים), אפשר פשוט לפנות אל החברה ולבקש ממנה לעשות את התיאומים ואת התקשורת מול העובדים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה