יום שלישי, 1 בדצמבר 2015

טאאל



טיול בהר הגעש טאאל שבפיליפינים

מתכננים טיול לפיליפינים? אם כן, בחרתם ביעד מושלם. הפיליפינים יכולים להציע לכם שפע של הזדמנויות יוצאות דופן ומראות שלא תוכלו לראות בשום מקום אחר. הפיליפינים מציעים מעבר לאירוח המקסים והחופים הבלתי נשכחים גם טיולי טבע מרהיבים. אחד מהטיולים שתוכלו לעשות הוא אל עבר הר הגעש טאאל, הר געש שנמצא בסך הכל 60 ק"מ ממנילה, עיר הבירה של הפיליפינים. מטיילים רבים מעדים כי מדובר באחד היעדים הקסומים ביותר שבהם ביקרו וזו רק אחת הסיבות שמומלץ להגיע לאזור.




הייחודיות של הר הגעש

הר הגעש טאאל הוא אחד המקומות המיוחדים מבחינת הטבע שיש לפיליפינים להציע. מדובר בהר געש שנמצא במרכז של אגם ובלוע של הר געש שנכנסו אליה המים של האגם, וכך המראה המתקבל יוצא דופן. 

איך מגיעים אל הר הגעש

ישנן כמה אפשרויות להגיע אל הר הגעש טאאל ובהן:

·         טיול עצמי – הגעה אל טאאל אפשרית באופן עצמאי אך עד לאגם. ממנו יש צורך בסירה שתיקח אתכם עד להר עצמו ואפשר לבחור אם לעלות להר לבד או על גב סוסים.
·         טיול מאורגן במקום – ישנה אפשרות לצאת מתוך הפיליפינים לטיול מאורגן בטאאל. הטיול המאורגן יכול לצאת מיעדים שונים כשאל חלקם יש להגיע באופן עצמאי. בכל מקרה חשוב מאד לברר מה כולל הטיול המאורגן ולרוב הוא יכול להיות משתלם מאד לכל מי שרוצה ליהנות מהמקום.
·         הגעה בטיול מאורגן – מי שיוצא מהארץ אל טיול מאורגן לפיליפינים ורואה כי ישנם כמה ימים במנילה, יכול לשאול את החברה המארגנת אם מתבצע באחד הימים גם טיול אל הר הגעש. מומלץ מאד לבחון בקפידה את מסלול הטיול ולבחון כי הוא כולל את אחד היעדים המיוחדים בסביבת מנילה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה