יום שני, 28 בדצמבר 2015

מנעולן ברמת גן - ממה צריך להיזהר

בחירה של מנעולן ברמת גן בצורה זהירה ומושכלת יכולה להיות קריטית מאוד עבורכם. למנעולן כישורים אשר עשויים לגרום לנזק, ואפילו למעשי פריצה לא כשרים, זאת במידה ובוחרים איש מצקוע שאינו עושה עבודתו בצורה מקצועית וישרה. ריכזנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לדעת על מה חשוב לשים דגש וכיצד להימנע מבחירה שגויה.

מתן הצעת מחיר מבלי להבין את הצורך

כאשר אתם פונים לאיש מקצוע בתחום המנעולנות, מנעולן ברמת גן, חשוב שתקבלו הצעת מחיר לביצוע השירות או המוצר אותו אתם מעוניינים לרכוש. על מנת שהמנעולן יוכל לתת לכם הצעת מחיר מקצועית, עליו להבין בדיוק את הצורך הספציפי שלכם, ולא פעם הדבר אף דורש מפגש איתו או צתאום ביקור בביתכם. אם המנעולן מספק הצעת מחיר גנרית, מבלי שהבין לעומק מה לעשות, הדבר אמור לעורר את חשדכם.

סרוב להציג אישור משטרה

בחום המנעולנות אנשי המקצוע אשר עובדים על פי חוק נדרשים לעבוד רק לאחר שהם עברו את ביקורת משטרתית, במטרה לוודא שאכן מדובר באנשי מקצוע אמינים, מקצועיים, ללא עבר פלילי. מנעולן שעובד תחת הנחיה זו, וקיבל את אישור המשטרה המעיד על כך, לא יהסס להציג לכם את אישור זה. במידה ופניתם אל מנעולן ברמת גן והוא מסרב באופן גלוי יותר או פחות להציג לכם את האישור, המנעו מהמשך התקשרות עימו.

קושי בהתחייבות על לוחות זמנים

 אחד הדברים החשובים במנעולן הוא יכולתו לספק שירות זמין ומיידי. לא פעם אנשים זקוקים לשירותי מנעולן או פורץ מנעולים בזמנים לא שגרתיים. נסו להבין מהמנעולן מה רמת הזמינות שלו, ולאיזה לוות זמנים הוא מתחייב. כמה זמן יקח לו להגיע אליכם מרגע הקריאה, ומה משך הטיפול הצפוי בנושא שבו הוא נדרש לטפל. אם לא תקבלו מענה על שאלות אלו שקלו שנית העסקת אדם זה.

מנעולן ברמת גן



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה