יום שני, 5 במאי 2014

טיול מאורגן לדרום אפריקה



היתרונות של טיול מאורגן לדרום אפריקה
דרום אפריקה נמצאת בקצה הדרומי של יבשת אפריקה ובשנים האחרונות היא תופסת את מעמדה בתור אחד מיעדי התיירות הפופולאריים בעולם. באמצעות טיול מאורגן לדרום אפריקה ניתן לחשוף תרבות עתיקה, המהווה לדעת רבים את ערש התרבות המערבית כפי שהיא מוכרת לנו כיום.
בניגוד לטיול רגיל המוקצב בזמן ואינו מלווה במדריכים מקצועיים, במהלך טיול מאורגן לדרום אפריקה יש הזדמנות להספיק כמה שיותר ובעלות אטרקטיבית ומינימאלית.

איפה מטיילים כשמגיעים לדרום אפריקה?
היתרונות של טיול מאורגן לדרום אפריקה קשורים במידה רבה לאופי הייחודי של המדינה. ראשית, יש לציין כי הטיול לא כולל רק ביקור בעיר הבירה קייפטאון או בעיר הגדולה ביותר יוהנסבורג. מבחינה גיאוגרפית משתרעת דרום אפריקה על פני כל הקצה הדרומי של היבשת והיא כוללת קו חוף ארוך ממזרח, דרום ומערב. זו מדינה מרהיבה ביופיה עם שורה ארוכה של שמורות טבע, אטרקציות, אתרים ארכיאולוגיים והיסטוריים ועוד.



 שנית, טיול מאורגן לדרום אפריקה יכול לצאת כמעט כל השנה. איזורי החוף הדרומיים מאופיינים באקלים ים תיכוני ולכן יש בהם חורף גשום וקיץ יבש, בעוד החוף המזרחי הוא עתיר משקעים, לח ובעל אקלים טרופי. הדגש הוא על תכנון מדויק של הטיול על מנת לנצל כל ימי פנוי במרחבי המדינה והיבשת.
יתרון נוסף של טיול מאורגן לדרום אפריקה הוא התאמת המדינה לצרכים של משפחות עם ילדים. אין הרבה יעדים אקזוטיים ורחוקים בעולם אליהם ניתן להגיע עם ילדים, בעיקר כאשר מדובר על משפחות המעוניינות לטייל עם תינוקות. מהבחינה הזו הטיול בדרום אפריקה יכול להגשים חלום. הוא מתוכנן בהתאם לצרכים של המשפחות, מאפשר רמה גבוהה של בטיחות ואידיאלי עבור זמן איכות משותף עם המשפחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה