יום רביעי, 21 במאי 2014

סלקום שירות לקוחות



פעולות לביצוע דרך מוקד שירות הלקוחות של סלקום
מוקד שירות הלקוחות של סלקום מאפשר ביצוע של פעולות רבות. בראש ובראשונה ניתן להשתמש במוקד על מנת לשלם את חשבון הטלפון החודשי. מי שלא מחזיק בהוראת קבע או מעדיף לשלם באמצעות כרטיס האשראי יכול ליצור קשר עם נציגי שירות הלקוחות של סלקום, לברר לגבי התעריפים השונים ולמצות את התשלום באופן מיידי. אפשרות נוספת היא לחייג אל מוקדי שירות הלקוחות של סלקום על מנת לבדוק את מצב החשבון הקיים. אפשרות זו זמינה בסניפים הפיזיים של שירות הלקוחות ובאתר האינטרנט של החברה. בדיקת מצב החשבון כוללת צפייה בחשבונית החודשית ומעקב אחר החשבון השוטף לאורך תקופות שונות.

לחברת סלקום שירות לקוחות אשר מאפשר לבצע דרכו התקנה והסרה של שירותים. זו פעולה הרלוונטית עבור מי שנוסע לחו"ל ומעוניין לפתוח את מכשיר הטלפון לשיחות מהארץ, או עבור אלו המחפשים אחר דרך מהירה להתקנה או הסרת משיבון, שירות "מי התקשר" ושירותים אחרים. בין היתר, מוקד שירות הלקוחות של סלקום זמין עבור הלקוחות לצורך עדכון אמצעי תשלום, עדכון יעדים מוזלים וגם בדיקת סטטוס של תיקון מכשיר.

מוקד טלפוני או אתר אינטרנט?
מבחינת תמיכה, מוקדי שירות הלקוחות של סלקום מציעים הדרכה על תפעול מכשירים, מדריכי גלישה וסנכרון, מידע חברתי ואיתור מספרי טלפון. התוכן העיקרי הכלול במוקדים הוא של מוסיקה, משחקים, אפליקציות, וידאו, מבצעים והורדות.
בניגוד למה שנהוג לחשוב, אתר האינטרנט הרשמי של סלקום לא מחליף את מוקדי שירות הלקוחות הטלפוניים. אתרי האינטרנט משלימים את השירות עבור הלקוח אולם לא תמיד הם מספיקים. לקוחות שרוצים לקבל שירות מיידי, מענה אנושי ותשובות מלאות יכולים לחייג אל מוקדי שירות הלקוחות של סלקום ללא הגבלה או עלות. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה