יום שני, 5 במאי 2014

מרכזיה לעסקים



מרכזיה לעסקים בינוניים וקטנים
גם עסקים בגודל בינוני או קטן זקוקים למרכזיה יעילה שתאפשר להם עבודה מהירה יותר ושירות לקוחות יעיל יותר. מרכזיה לעסקים יש כיום מדגמים ומסוגים שונים ובעת הבירור לקראת הבחירה יש לקחת בחשבון את סוג המרכזיה הנחוצה לכם, את עלות המערכת כולה, את עלות התחזוקה שלה ואת עלות השיחות. בחירת מרכזיה לעסקים קטנים או בינוניים משפרת את ביצועי העבודה בעסק ואת השירות וחוסכות כסף רב.
שני הסוגים העיקריים של מרכזיה לעסקים בינוניים או קטנים הם:
·         מרכזיית IP
·         מרכזיית PRI.
מרכזיה לעסקים מסוג IP
מרכזיה לעסקים מסוג IP היא מרכזיה מבוססת רשת שפועלת משרת חיצוני ומעניקה שירותי מרכזיה וירטואלים. שירות וירטואלי מאפשר גמישות מאד גדולה בבניית המרכזיה והתאמתה לצרכים של החברה ומאפשרת שימוש בכלים מתקדמים לרבות מערכת CRM שעוקבת אחרי הקשר עם הלקוחות ומאפשר מענה מהיר ויעיל בתחום זה. התקשורת במערכת זו עובדת על תשתית האינטרנט ויש בה מעט מאד תקלות והיא דורשת פחות תחזוקה. אך אם ברשת האינטרנט יש תקלות, או שהרשת נופלת מבל סיבה שהיא הדבר יכול להביא לעיכובים בעבודה.


מרכזיה לעסקים מסוג PRI
מרכזיה לעסקים מסוג PRI פועלת באמצעות סיב אופטי באופן דיגיטאלי. מרכזיות אלה החליפו את המרכזיות האנלוגיות הישנות והוסיפו להן מספר יתרונות לרבות: קבלת 30 מספרי טלפון עוקבים ומספר ייחודי לכל עובד, דבר שמקל מאד על קשרי הלקוחות. מרכזיה לעסקים מסוג זה מאופיינת במערכת ניתוב מעולה ומאפשרת התממשקות עם רשת האינטרנט לתקשורת וידאו או שימוש בדואר אלקטרוני.
בחירת מרכזיה לעסקים בינוניים וקטנים תלויה בהיקף הפעילות הטלפונית של העסק ובצרכים המיוחדים שלו, וכיום ניתן למצוא מרכזיות שמשלבות את השתיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה