יום חמישי, 15 במאי 2014

דלתות פנים מעוצבות

דלתות פנים מעוצבות למשרדים
דלתות פנים הן מרכיב עיצובי חשוב מאד בכל משרד ולא משנה מה העיסוק של המשרד. ברגע שמגיעים לקוחות למשרד עליו להיראות אסתטי ויוקרתי, או בעל איכות עיצובית מיוחדת המאפיינת את סוג העיסוק של המשרד. אחד האלמנטים הדומיננטיים באסתטיקה של עיצוב משרד הן דלתות פנים מעוצבות.

למה דלתות פנים מעוצבות?
המרכיבים הבולטים ביותר בכל חלל מעוצב הם הקירות, החלונות והדלתות. את הקירות מכסים במשרדים באביזרים פרקטיים כמו ארונות ומדפים או בתמונות שונות, ואת החלונות מכסים לרוב בפתרונות הצללה מסוגים שונים, אבל את הדלתות משאירים כמו שהן, ללא תוספות וללא קישוטים. ולכן, עליהן להיות אסתטיות כשלעצמן ולהתאים לסגנון העיצוב של המשרד באופן הרמוני, או בקיצור – דלתות פנים מעוצבות.
סגנונות שונים של דלתות פנים מעוצבות למשרדים
חשוב לזכור כי דלתות פנים מעוצבות במשרדים הן לפני הכל דלתות שמשתמשים בהם הרבה במשך יום העבודה ולכן עליהן להיות מאד פרקטיות. אין בחשיבות דבר זה למנוע מהן להיות מעוצבות, אבל בבחירת דלתות פנים מעוצבות יש לוודא את העניין הפרקטי לפני הכל. כלומר, שהדלת תהיה עשוייה מחומרים עמידים ואיכותיים, שניתן יהיה לנקות אותה בקלות ושהצירים שלה יהיו עמידים וחזקים ושהמשקופים יתאימו באופן מושלם, שיהיו לה מעצורים איכותיים למניעת טריקתם וכדומה. לאחר שבדקתם כל זאת אתם יכולים לבחור את העיצוב המתאים לכם.
דלתות פנים מעוצבות מגיעות בסגנונות רבים שיכולים להתאים לכל משרד בכל סגנון עיצוב שנבחר לו. כיום מבחר העיצובים הוא ענק ומומלץ להיכנס לאולמות התצוגה הגדולים המאפשרים בחינת סגנונות וסוגים שונים. תוכלו למצוא דלתות זכוכית מעוצבות, דלתות מתכת משולבת בזכוכית, דלתות עץ עם שילובי מתכת או זכוכית או דלתות עץ מלא ללא שילוב עם חומרים נוספים וכדומה.

תגובה 1: