יום שני, 5 במאי 2014

איפור כלות



כל ההכנות לקראת איפור כלות
מתכוננת לחתונה המרגשת של חייך? כמובן שלצד כל ההכנות, יש נושא אחד שאסור לשכוח - והוא הנושא של איפור כלות. כל כלה בוחרת להתאפר לקראת החתונה שלה. יש שבוחרות באיפור קליל וטבעי יותר, ויש שבוחרות באיפור מעושן או צבעוני, אך דבר אחד תמיד משותף לכל סוגי האיפור - איפור כלות תמיד נחשב לאיפור איכותי במיוחד, עמיד מאד, וכזה ששומר על פני הכלה יפים ומושלמים לאורך כל האירוע - למרות הריקודים, התאורה, ההתרגשות, והדמעות. אם כך, יש גם כמה כללים שכדאי להכיר, לקראת האיפור שלכן לחתונה.

  
איך מכינים את הפנים היטב?
אם אינכן נוהגות להסיר שיער באופן קבוע, ולקראת החתונה אתן מעוניינות לעשות זאת - שימו לב שלהסרה ראשונית של השיער, יש לעתים השלכות על עור הפנים, והדבר כמובן משפיע על איפור כלות. לכן, כדאי לפנות לקוסמטיקאית מקצועית, ולא לנסות להסיר בעצמכן את השיער, אם עור הפנים איננו רגיל לכך.
יש לא מעט נשים שחושבות שלקראת החתונה ולקראת התהליך של איפור כלות, הן צריכות להתחיל להשתמש בכל מיני קרמים להזנת עור הפנים. בפועל - מדובר על תהליך בעייתי. קרמים לא מכורים עלולים לגרום לגירויים בעור או לדמומיות, יובש, או עודף שומניות. לכן, אם אינכן משתמשות בהן בדרך כלל - אין צורך להתחיל בכך עכשיו. מה כן אפשר לעשות כדי לגרום לעור להיראות יפה יותר? - אפשר להשתמש בקרם לחות, רצוי לשתות יותר מים, ולשנות את התזונה כך שתהיה טובה יותר לעור הפנים.

לשמור על העור שלכן
זכרו שלקראת הטיפול של איפור כלות, כדאי גם לדאוג שאתן חס וחלילה לא תישרפו בעור, ולכן מי שחולמת להשתזף לפני החתונה - כדאי שתעשה זאת בזהירות, ותמרח הרבה קרם הגנה. מעבר לכך, לקראת איפור כלות, כדאי גם ליצור קשר עם המאפרת, ולשאול האם יש לה הצעות נוספות כיצד לטפח את עור הפנים לקראת האיפור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה