יום שני, 31 בינואר 2011

מהי מרפאת מטיילים ?


מרפאת מטיילים היא מרפאה בה ניתן שירות נרחב לאנשים אשר יוצאים לטיולים בחו"ל. בדרך כלל מדובר על אנשים אשר יוצאים לטיולים במזרח הרחוק, אפריקה ודרום אמריקה ולמעשה לכל מדינת עולם שלישית.

כאשר אדם טס למדינת עולם שלישית הוא צריך לדעת מהם הסיכונים אותם הוא לוקח מבחינה רפואית ולהיות מוכן אליכם במידת האפשר. חשוב מאוד לקבל את החיסונים המתאימים ולקבל כמה שיותר מידע על התנהלות בעת השהות במדינת העולם השלישית וזאת משום שמדובר על סיכונים בריאותיים רבים.

זה לא מסוכן לטייל בחו"ל אם מגיעים מוכנים. במרפאת המטיילים ניתנים שירותים רבים בהם ניתן להסתייע בכדי להפוך את הטיול למהנה ומסכן עד כמה שפחות. 

מרפאת מטיילים


אילו שירותים ניתנים במסגרת מרפאת מטיילים ?

במסגרת מרפאת מטיילים ניתן לקבל שירותים רבים וחיוניים לקראת הטיול בחו"ל, בראש ובראשונה ניתן לקבל הערכת סיכון אישית על פיה ניתן לדעת מהן הסיכונים הכרוכים בטיול כדי להיות מוכנים לקראתם בצורה הטובה ביותר. במסגרת מרפאת מטיילים מספקים גם הרכבת חיסונים ופתיחת פנקס חיסונים בינלאומי, המלצות לגבי שימוש בתרופות שונות למניעת מחלות רבות ובייחוד מלריה, הדרכה למניעת מחלות זיהומיות שכיחות במהלך טיולים בחו"ל והדרכה כיצד יש לשתות ולאכול בחו"ל, קבלת מרשמי אנטיביוטיקה לטיפול עצמי בזיהומים קלים במהלך טיולים, טיפול והתמודדות עם מחלות גבהים ומציאת פתרונות שונים לנסיעה עם ילדים ונשים בהריון.

בנוסף, מרפאת מטיילים מספקת שירות נושף של מתן טיפים להתמודדות עם מצבים שונים כגון פשיעה או התפרצות מגיפה ומתן חומרי הסברה וקישורים למקורות מידע באינטרנט אשר יכולים לסייע במצבים שונים במהלך טיולים בחו"ל.

מה חשוב לדעת לפני שמגיעים ?

רצוי לא לחכות לרגע האחרון ולגשת את מרפאת מטיילים כמה חודשים לפני הטיול ועד שישה שבועות לכל המאוחר לפני הטיסה. רצוי לשמוע כמה שיותר מידע על הארץ אליה אתם מתכננים לטייל ועל המחלות השונות שנמצאות בה. אנחנו יכולים לראות כי ישנן מחלות רבות חדשות בעולם כמו שפעת החזירים, שפעת העופות ועוד.

הוסף כיתוב


חשוב לדעת שחיסונים הם דבר חשוב ומציל חיים כאשר נוסעים לטייל במדינות טרופיות ומדינות עולם שלישיות. החיסון הוא סוג של תרופה שדואג לחסן בפני מחלות ונגיפים שונים באזורים בהם אדם מטייל, צריך לזכור שבאזורים טרופיים ההיגיינה לא קרובה אפילו לרמת ההיגיינה במדינות מערביות, אנו יכולים לראות כי תנאי הבישול שונים לחלוטין וכי המים פעמים רבות מזוהמים ונושאים עמם מחלות רבות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה