יום שני, 31 בינואר 2011

עספור 2


הכול אודות עספור 2 :

המציאות של היום מלמדת אותנו שאנחנו יכולים לעשות דברים רבים כדי להחזיק במשהו טוב שיש לנו בידיים. בסדרה עספור 2 אנחנו יכולים לראות עד כמה רחוק יכולים אנשים ללכת כדי להשיג את מה שהם רוצים.

צוות ההפקה של התוכנית עמל ימים כלילות והביא לכם סיפור דרמה קומי על חבורת צעירים שחיים במזבלה אשר נמצאת בתוך שטח חקלאי שאחד מהם קיבל בירושה מסבו. מה כל כך מעניין בסיפור על עוד ארבעה חברים כאלו?


העלילה מתחילה להסתבך כאשר החבורה מקבלת הודעה על סך חוב של 750 אלף שקלים, אם לא ישלמו את החוב הם עלולים לאבד את השטח היקר להם כל כך. מה שהחבורה לא יודעת זה שהשטח למעשה שווה מיליונים רבים של שקלים.

מה קרה בעונה הראשונה של עספור 2  ?

בעונה הראשונה של עספור נחשפנו לדמויות הסדרה. אנו מדברים על איציק וניוטון, מוטי, שיר ואורלי. ישנן גם דמויות רבות מעולם הפשע, חברים נוספים ודמויות אר מצטרפות במהלך הסדרה. איציק מסתבך בסיפור אהבה בלתי אפשרי עם אשתו של מאפיונר ומוצא עצמו מסתבך עוד יותר כשהיחסים בניהם מתקרבים.

אחרי שהחברים מגלים כי ישנו חוב אשר רובץ על השטח הם מחליטים לעשות הכול כדי לכסותו. וכשאנחנו אומרים הכול אנחנו מתכוונים לכול. החברים יוצאים מהשטח בניסיון להשיג כספים בדרכים כשרות ולא כשרות. הם מוצאים את עצמם מהמרים, גונבים ועושים דברים אותם סביר להניח לא היו עושים לולא היו צריכים להחזיר את החוב.

למה כדאי לראות את עספור 2 ?

את עספור 2 כדאי לראות כי מגוון הדמויות הרחב בה יכול לספק לכל אחד ואחת את הדמות אליה הוא מתחבר בצורה הטובה ביותר. רבים יכולים לראות את הסדרה ולהתחבר בצורה כזו או אחרת עם הדמויות ואף עם המצב הכלכלי בו הן שרויות, מצב כלכלי שרבים מהישראליים מרגישים על גבם בכל יום ויום.

מלבד עובדת ההזדהות עם הדמויות השונות אנו יכולים גם לראות כי רבים נהנים פשוט מעצם הסיטואציה שקיימת בסדרה רבים היו רוצים למשל לזרוק הכול ולחיות בצורה כזו, הסדרה מספקת להם נקודת מבט על איך זה היה יכול להיות. רבים היו רוצים לא להתמודד עם עבודה ועם חשבונות וילדים והתרוצצויות ובוסים על הראש, וזה בדיוק מה שהחבורה בסדרה עספור 2 עושה בכל יום מחייה, לנו נשאר רק להתבונן ולקנא. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה