יום חמישי, 27 בינואר 2011

עומר שושני


עומר שושני וחברת BOX24

חברת BOX24  היא חברה ישראלית פורצת דרך בתחום הטכנולוגיה. בהובלת היזם עומר שושני, החברה מביאה אל השוק פלטפורמה שמחברת בין האינטרנט לבין מסך הטלוויזיה ומביאה למיליוני גולשים תכנים ייחודיים בצורה הכי נוחה שיש. הפלטפורמה כוללת בתוכה: מערך שלם של סרטי VOD, עולם תוכן ייעודי בהתאם לקהל היעד, גישה לרדיו וסרטוני וידאו מהאינטרנט והכי חשוב – עמדת מחשב לכל דבר בסלון הבית.


קהל היעד של החברה

קהל היעד של עומר שושני ושל BOX24 הוא מיעוטים שונים ברחבי העולם שצורכי תכני טלוויזיה ייחודיים. למה הכוונה? הודים באנגליה, לא צורכים BBC או ערוצים בריטיים אחרים. כלומר הן כן צורכים תוכן באנגלית, אבל חשוב להם לשמור על קשר עם המסורת ועם התרבות ההודית האותנטית. זה מתבטא הן ברובד של המוסיקה ורדיו והן, הן ברובד של הסרטים והן ברובד של תוכן טלוויזיה עדכני ואיכותי המגיע ישירות מהודו. וזו הגדולה של הפלטפורמה החדשה. עבור כל מיעוט בכל מקום בעולם, ניתן לספק את התכנים הכי רלוונטיים והכי איכותיים שיש. פשוט כיף.

האנשים מאחורי החברה

לא חסרים יזמים ישראליים בתחום האינטרנט והטלוויזיה. את המיזם הנוכחי מוביל עומר שושני בליווי של אנשי תקשורת בולטים כמו יוסי רוניס (מנכ"ל נופר) ומשה שלונסקי ששמו הולך  לפניו. אנשים עם ניסיון רב בתחום התקשורת עומדים מאחורי המיזם הגדול הזה, שמתחרה בעצם בענקיות תקשורת וענקיות טכנולוגיה מכל העולם. האתגר הגדול הוא להקדים את המתחרים ולספק ללקוחות ערך מוסך אמיתי.

עומר שושני

עומר שושני הינו הבעלים והמנכ"ל בפועל של BOX24. עומר שושני מביא איתו על החברה ניסיון רב בתחום של שיווק בינלאומי רחב היקף ועבודה מול גופים גדולים. עומר שושני תיפקד בעבר כסמנכ"ל המכירות וחטיבת הייצוא של טמבור צבעים. כמו כן כיהן כמנכ"ל במספר חברות גדולות במשק, כולל חברת כרמית ממתקים הבורסאית. בשנה האחרונה נבנה בחברה צוות מגובש שמתכוון להצעיד את החברה קדימה בשנים הקרובות. סוג של גאווה ישראלית בתחום מרתק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה