יום שני, 24 בינואר 2011

קוסטה בראבה


קוסטה בראבה היא עיירת נופש השוכנת על חוף הים בין הים התיכון להרי הפירנאים. קוסטה בראבה קרובה לברצלונה ומטיילים רבים משלבים טיול בברצלונה עם ביקור בקוסטה בראבה. חובבי הים והחופים לא יוותרו על הביקור באתר הנופש בשל מזג האוויר המושלם השורר במקום בכל עונות השנה. כתוצאה מהמפגש של חופי הים עם ההרים נוצרו מפרצונים טבעיים   ולכן רבים מכנים את חופי הים בקוסטה בראבה בשם "המפרץ הפראי". 

קוסטה בראבה – כך תבלו חופשה חלומית

  • טיולים - במהלך החופשה תוכלו לבקר בכפרי דייגים הפזורים לאורך החוף, להתפעל מהטבע המקורי והאוטנטי שיד אדם כמעט ולא נגעה בו .
קוסטה בראבה

  • תרבות - מוזיאון סלבדור דאלי נמצא לא הרחק מאזור קוסטה בראבה, בעיירה פיגארס. זהו מוזיאון מיוחד המציג את יצירותיו של האומן הנודע סלבדור דאלי.  לא הרחק ממוזיאון דאלי נמצא מוזיאון הצעצועים. במוזיאון מוצגים בובות רבות, מגוון גדול של סוגי משחקים שונים ותערוכה המציגה כלי התחבורה שונים, חדשים ועתיקים. במוזיאון הדיג תוכלו לסייר וללמוד על ההיסטוריה של המקום.

  • פסטיבלים - במשך כל השנה מתקיימים פסטיבלים לאורך החופים של קוסטה בראבה ובעיירות הסמוכות. חובבי המוזיקה יכולים ליהנות מסוגים שונים של מוזיקה כמו מוזיקת פופ, ג'ז, מוזיקה קלאסית וגם מוזיקה בסגנון פלמנקו. בזמן הפסטיבלים תוכלו ליהנות מהמוזיקה, לרקוד ולשוט על סירות מיוחדות המשתתפות בפסטיבלים הרבים.

  • פינוקים, ספא ומעיינות מרפא - קוסטה בראבה מפורסמת בבתי הספא. מרכזי הבריאות מציעים סוגים רבים של טיפולי ספא וטיפולי בריאות. באזור נמצאו מעיינות חמים וברכות תרמיות עתיקות מימי הרומאים. המעיינות החמים מושכים תיירים רבים מכל העולם הבאים אליהם כדי לשלב בריאות עם הנאה.


  • סקי - בתקופת החורף אפשר לעשות סקי בעיירה חירונה הסמוכה לקוסטה בראבה. במקום יש ארבעה אתרי סקי מומלצים. אפשר לשלב את חופשת הסקי עם פעילויות ספורטיביות נוספות כמו: צלילה, שיט, גלשני רוח רכיבה, על סוסים ועוד.

  • בתי מלון - קוסטה בראבה מציעה בתי מלון יוקרתיים ברמות שונות. באזור בתי מלון, מסעדות ובתי קפה ההומים תיירים רבים מכל העולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה