יום שני, 31 בינואר 2011

סופר נני


הכול אודות סופר נני :

יום אחד פתחנו את הטלוויזיה וראינו את מיכל דליות, הלא היא סופר נני. בהתחלה לא ממש הבנו על מה מדובר אך כל מי שיש לו איזה שהוא קשר עם ילדים, מצא עצמו מזדהה מיידית לתחושות של ההורים בתוכנית.

התוכנית סופר נני נועדה לתת לנו לראות כי כמעט בכל בית בישראל ישנם קשיים בגידול הילדים, מה שהכי מפתיע הוא שכמעט בכל בית מדובר על אותן הבעיות בדיוק. מיכל דליות נכנסה בכל פעם לבית אחר ועשתה בו מהפך תוך שהיא דורשת מההורים לעשות כדבריה. היא מלמדת את ההורים כיצד להיות קשובים יותר לצרכי הילדים, היא מלמדת אותם כיצד להשתלט על הילדים שלהם, כיצד לתת להם הדרכה נכונה, כיצד להרדים אותם בלילה נכון וכיצד להתמודד עם מכלול הבעיות שקשורות בחינוך ילדים בכל גיל ובייחוד בגיל הרך.


למה התוכנית סופר נני כל כך מומלצת ?

התוכנית סופר נני מומלצת משום שכל אחד יחווה או חווה איזה שהוא קושי שקשור בגידול ילדים. אנו רואים כי הורים לפעמים מתמודדים עם בעיות פשוטות למדי אך עדיין אינם מוצאים פיתרון הולם לבעיותיהם.

מיכל הולכת בכל פעם למשפחה אחרת ומסייעת לה בבעיות השונות עם חינוך הילדים. בעיות חינוך הם נושא גלובלי למדי ואנו יכולים לראות כי לפעמים די במילה קטנה או מעשה אסרטיבי כדי להחזיר את הגלגל אחורה ולתת להורים את המושכות שוב בידיים.

מי שצופה בתוכנית יכול ללמוד ממנה רבות וליישם את התרגילים השונים בבית. מיכל דליות אף כתבה ספר על התחום והוא נקרא "אין ילדים רעים". ספר זה גם כן סייע להורים רבות בגידול וחינוך ילדיהם הרכים.

קצת על סופר נני :

מיכל דליות היא סופר נני, אשת חינוך שנולדה בתל אביב לאם עקרת בית ולאב בעל חנות וילונות. מיכל החלה את דרכה בחינוך בלימודי הוראה לגיל הרך ובשנת 1971 היא הוסמכה לגננת ומורה לכיתות א' ו – ב'. כאשר ילדה את בתה הרביעית החליטה מיכל לקחת פסק זמן מהתחום ועסקה בתחומים אחרים, לאחר מכן השלימה כמה קורסים בתחום הפסיכולוגיה, הגישור והמודעות העצמית.

בין לבין פתחה מיכל גנון לבני שנתיים ושימשה כגננת לגיל הרך, היא התנדבה לשמש כמדריכה לאבות בבית סוהר, העבירה הרצאות בארגונים שונים ולעובדי חברות ובשנת 2002 הצטרפה לחבר ההנהלה של מכון אדלר. בשנת 2006 עלתה לשידור התוכנית סופר נני וזו הפכה להצלחה מיידית, היא נתנה למיכל שם בתחום וכיום כולם יודעים מיהי. מאז התוכנית עלתה לאווירה היא הוציאה את ספרה, היא המשיכה לעונות נוספות והיא אף מנחה תוכנית רדיו בנושא משפחה מידי יום שישי ברדיו ללא הפסקה. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה