יום שני, 31 בינואר 2011

כסאות בר


כסאות הם דבר שימושי במיוחד וזאת כאשר מדובר בתחומים רבים, אם נשים לרגע בצד את כל סוגי הכיסאות ונתמקד בכיסאות הבר, הרי שנגלה עולם ומלואו של אפשרויות בסוג אחד של כסאות.

כסאות בר הם כסאות גבוהים במיוחד ובדרך כלל גם צרים, הם משמשים לישיבה על הבר וגם הוא מן הסתם גבוה יותר מהשולחנות הרגילים עליהם אנו רגילים לאכול. פעם היו מייצרים אותם רק מעץ והם היו משמשים רק את הפאבים אך כיום יש להם שימושים רבים.

כסאות בר

כסאות בר משמשים אותנו כמובן במסעדות ובפאבים אך גם בבתים רבים כיום ניתן למצוא כסאות בר בבתים רבים וזאת מאחר והדבר נהיה אופנתי במיוחד בתור פריט ריהוט בבית.

איזה סוגים של כסאות בר ישנם ?

כיום ניתן למצוא סוגים רבים של כסאות בר. יש כסאות עשויים מעץ כמו אלו שהיו פעם, הם כבדים ועבים ובדרך כלל הם מיוצרים ללא משענת. במרבית המקרים הם יבנו מעץ מלא ועובדה זו תייקר אותם רבות. כמו כן, כסאות מעץ מלא מחזיקים יותר זמן מעמד. בדרך כלל, ניתן למצוא אותם בשלושה גדלים : גבוה, בינוני ונמוך.

כמובן שתחום העיצוב חדר גם לכאן ולכן כיום תוכלו למצוא כסאות בר מעוצבים עשויים ריפודים שונים, עיצובי משענת ייחודיים ומחומרים מורכבים כגון אלומיניום ומתכות שונות. כסר בר פופולארי במיוחד הוא כסא בעל ריפוד עור בצבעים שונים.

היכן וכיצד יש לרכוש כסאות בר  ?

רכישת כסאות בר צריכה להתבצע לאחר הכרת השוק ורצוי גם לאחר התייעצות עם גורם מוסמך בתחום. זה לא חייב להיות מעצב פנים אלא אדם הבקיא בתחום כגון איש מכירות בחברה למכירת כסאות.

כדי לדעת מה שוק זה מציג בפנינו אנו צריכים להכירו והדרך הטובה לעשות זאת היא באמצעות האינטרנט. כדאי לגלוש באתרים שונים ולראות אילו כסאות מייצרים כיום ואיזה מהם נראים לכם מתאימים לבית או לעסק שלכם. לאחר שתחשפו לסוגים שונים של כסאות תוכלו לגבש לכם רעיון לגבי אלו שתרצו לרכוש לעצמכם.

מבחינת מחירים יש לציין כי בתחום זה השמיים הם הגבול, אתם יכולים לרכוש מצד אחד כסא בר כסא בר מעץ זול והוא יראה בדיוק כמו כסא מעץ מלא אך מחירו ואיכותו יהיו שונים לגמרי. כך למשל תוכלו לרכוש כסא אלומיניום וכסא ממתכת וגם לשניהם יהיה מחיר שונה לחלוטין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה