יום שני, 7 בפברואר 2011

תקשור


הכול על תקשור:

כאר אנו שומעים את המילה תקשור אנו במיידית חושבים על אנשים שיושבים לצד כדור בדולח ומזמזמים. וובכן, ממש לא כ הדבר. תקשור הוא קשר ותו לא. מדובר על קשר עם היקום ולמרות שמדובר על תחום מיסטי הוא גם נחשב לתחום נלמד ואתו מלמדים במסגרת קורים בבתי הספר הפרטיים לרפואה משלימה ברחבי הארץ.

כל אד יכול ללמוד לתקשר אם הוא רוצה אך אלו שאינם מעוניינים ללמוד את התחום אלא רק לעשות בו שימוש חד פעמי יכולים לפנות למתקשר או מתקשרת ולקבל מהם את המידע לו הם זקוקים.


איך מתקשרים מבצעים תקשור וכיצד הוא יכול לסייע לנו בחיי היום יום?

תקשור מתבצע באמצעות גורמים רבים. אנו יכולים לראות כי חלק מהמתקשרים עושים זאת באמצעות ציורים או דיבור, חלקם באמצעות חלומות וכן הלאה. אין שיטה אחת יותר טובה מכולם ולמעשה כל אחד בוחר לו את השיטה אליה הוא מתחבר יותר.

כאשר אתם מגיעים אל המתקשר או המתקשרת עליכם להגיע עם שאלה עליה אתם מעוניינים לקבל תשובה. זו יכולה להיות שאלה על קריירה, על זוגיות, על המשפחה והילדים, על בן הזוג, על העבר שלכם וכן הלאה.

בתחילת הפגישה המתקשר בדרך כלל רוכש את אמונו של היושב לצידו על ידי כך שהוא מספר לו מעט דברים על חייו. בדרך כלל הוא מתחיל בעדינות ואז עובר לשלבים יותר מתקדמים ומספר לו מה היה בגלגול הקודם וכיצד מה שהיה בגלגול הקודם משפיע עליו בגלגול הזה.

באמצעות תקשור אנחנו יכולים לגלות על עצמנו דברים שלא ידענו, אנו יכולים למשל לגלות מדוע אנו פועלים כמו שאנו פועלים, מדוע יש לנו דחפים או יצרים מסוימים, אנו יכולים לגלות טראומות עליהן לא ידענו או שהספקנו לשכוח, אנו יכולים לטפל בצורה מושכלת יותר בבעיות שונות בחיינו וכן הלאה.

כיצד בוחרים את המתקשר הנכון?

בחירת מתקשר היא נושא שמעסיק רבות אנשים כאשר הם מעוניינים לפנות לתחום זה. רצוי לקרוא מעט חומר על התחום, לגלוש באתרי אינטרנט של מתקשרים שונים ובפורומים על התחום, לקרוא תגובות של אנשים על מתקשרים, המלצות וחוויות שונות מהתקשור.

רצוי לבחון שיטות שונות של תקשור (סמלים, חלומות, דיבור, ציור) גם כן ולבחור את השיטה אליה אתם מתחברים יותר. כמובן שהכימיה בניכם ובין המתקשר חשובה גם כן ולכן רצוי לבחון האם אתם מרגישים מולו פתוחים והאם נוח לכם לדבר עמו. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה