יום שני, 4 בדצמבר 2017

הבדלים בין מסלולים של קורס gmat


כל מסלול של קורס gmat מתאפיין בתכונות מעט שונות. מכוני הכנה למבחנים מן הסוג הזה מגדירים לעצמם את שיטת הלימוד הטובה והמשתלמת ביותר, מה שמשפיע גם על קהל היעד. כתוצאה מכך יש הרבה סוגים של מסלולי לימודים וההבדלים ביניהם גדולים מכפי שנהוג לחשוב. הנקודה העיקרית עבור מי שמחפש קורס gmat היא למצוא מסלול שמתאים לו ולוודא שהוא יכול להפיק ממנו את מלוא התועלת.

ההבדל הכי בולט בין מסלולים שונים של קורס gmat הוא שיטת הלימוד. לצד מכוני הכנה שבהם מתמקדים בשיעורים פרונטאליים ובשילוב בין הקניית ידע תיאורטי לבין התנסות מעשית בכיתות, יש מסלולי לימוד שבהם נעזרים באמצעי מחשוב ובאתרי אינטרנט. הלימודים דרך האינטרנט נוחים עבור חלק מהאנשים כי הם חוסכים להם זמן וכסף. לעומת זאת, יש סטודנטים שיעדיפו את המפגש הפיזי עם המרצים בכיתות.



שעות, ימים ושכר לימוד
הבדלים אחרים בין מסלולים של קורס gmat עשויים לבוא לידי ביטוי במאפיינים הטכניים. כאן מדובר למשל על שעות הלימוד ועל ימי הלימוד, כי לצד מסלולים של לימודי ערב יש גם מסלולים של לימודי בוקר. הימים של השיעורים נקבעים לפי רמת הזמינות של המרצים ועל פי הצרכים של קהל היעד. יש סטודנטים שמעדיפים ללמוד ביום שישי, לעומת כאלה שמחפשים קורסים לימים של אמצע השבוע.
לבסוף, אי אפשר לבצע סקירה של הבדלים בין מסלולי קורס gmat בלי להתייחס לעלות שכר הלימוד. הפערים בין המוסדות הם של עשרות אחוזים ולא תמיד המחיר הגבוה מעיד על רמה מקצועית גבוהה. חשוב להכיר את המחירון המקובל בענף ולשאול מה המחיר כולל. כך ניתן לקבל החלטה נכונה על קורס gmat ולסיימו בהצלחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה