יום שישי, 22 בדצמבר 2017

מקום למסיבת רווקים



החלק הכי כיף בחתונה מגיע דווקא לפניה
בכל שנה, כשעונת החתונות מתקרבת, כולם מתמקדים באירוע החתונה עצמו. מה הכלה לובשת, איפה נערכת החתונה, איך היה האוכל וכמה השתכרנו בריקודים. אנשים נוטים לשכוח את החלק הכי כיף שאולי בעצם צריך להפוך לדבר העיקרי בחגיגות החתונה – מסיבת הרווקים. מסיבות רווקים הפכו בשנים האחרונות להפקות של ממש כאשר יש כאלו שמחפשים מקום למסיבת רווקים ברחבי הארץ ויש כאלו שאפילו נוספים לסוף שבוע בחו"ל בשביל לחגוג כמו שצריך. רק החתן וכמה חברים טובים מתכנסים יחד כדי לחגוג את הימים האחרונים לפני ההתמסדות.

איך לחפש מקום למסיבת רווקים?
הכנות למסיבת רווקים מתחילות בבחירת מקום למסיבת רווקים. מגוון לופטים ברחבי הארץ מציעים מבצעים מיוחדים עבור קבוצות של חברים שחוגגים יחד לפני חתונה של אחד החברים, כמו גם מתימע צימרים אחרים, פאבים שאפשר לסגור לקראת אירוע כזה ועוד. לכל מסיבה יש את הסגנון שלה ואת מה שמתאים לה – האם היא מתפרשת על פני יותר מערב אחד ואז צריך למצוא מקום שיש בו גם אפשרות לינה, כמה חברים צפויים להשתתף במסיבה ובאיזה מקום בארץ החברים מעוניינים לקיים את המסיבה. המחיר של מקומות אלו משתנים מאוד כתלות באופי המקום ויוקרתו כמו גם המיקום שלו בארץ, כך ששכירת לופט בתל אביב תהיה כנראה יקרה הרבה יותר משכירת לופט בראשון לציון.




אז איך בוחרים?
מבחר הפאבים והלופטים שניתן לבחור כמקום למסיבת רווקים הוא רב מאוד ונראה כי הבחירה בין המקומות לא פשוטה. נסו למצוא מקום שעומד על הקריטריונים שהגדרתם מראש, כמו מיקום בארץ, טווח מחירים, כמה אנשים יכולים להיות במקום בעת ובעונה אחת וכמות הפינוקים והתוספות שמציע המקום עבור המסיבה שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה