יום שישי, 22 בדצמבר 2017

בריכות שחייה ביתיות



בניית בריכה פרטית במספר שלבים
החלטתם שהגיע הזמן להגשים את החלום שלכם בנוגע לבריכות שחייה ביתיות ולממש אותו בחצר שלכם? במדריך קצר זה ננסה לעזור לכם להבין את השלבים בדרך להגשמת החלום הנכסף. השלב הראשון והחשוב ביותר בבניית בריכה הוא לבחור את החברה שתלווה אתכם בכל שלבי הבנייה, מאל"ף ועד תי"ו. לאחר שבחרתם את החברה הזו, שבו יחד עם היועצים שבה ובחרו את סוג הבריכה שאתם רוצים ואת הגודל הרצוי שלה. לבסוף, עליכם לשקול גם את כל הנוגע לעיצוב הבריכה ולהעשרת המרחב באביזרי בריכה נוספים כמו חיפויי עץ, סולמות ומעקות, מקומות ישיבה ואולי גם ג'קוזי קטן.




סוגי בריכות שחייה
ישנם סוגים רבים של בריכות שחייה ביתיות, שנבדלות זו מזו הן בצורה ובגודל שלהן והן בסוג הבנייה. באופן עקרוני, עליכם לבחור בין שלושה סוגים של בריכות. הסוג הראשון הוא בריכות שחייה מבטון. בנייה של בריכות מסוג זה אורכת בין חודשיים לארבעה חודשים והן גם היקרות ביותר. הבנייה כוללת חפירה בקרקע, יציקת שלד מבטון ואיטום מלא של הבריכה. הסוג השני של הבריכות הוא בריכות שגם הן דורשות חפירה בקרקע אולם החיפוי החיצוני של הבריכה עשוי מיריעות אטומות מיוחדות ולא מבטון. בריכות אלו זולות יותר ומשך הבנייה שלהן הוא כשבועיים. לבסוף, ניתן לבחור בבריכות פיברגלס. אלו בריכות המגיעות מוכנות ומעוצבות לגמרי מהמפעל, ומוצבות בחור ייעודי בקרקע שנחצב בדיוק לגודל שלהן.

עיצוב בריכות השחייה
עיצוב בריכות שחייה ביתיות הוא ענף מקצועי שלם וניתן לקחת יועץ פרטי ספציפית לנושא זה. חשוב לוודא שעיצוב הבריכה מותאם לעיצוב של החצר ושל הבית כולו. כמו כן, ניתן לבחור את הקרמיקות שיצפו את קצה הבריכה ולעצב גם את סביבת הבריכה בצורה היפה והפרקטית ביותר.

תגובה 1:

  1. היי, תודה על השיתוף.
    תוכלו גם לכתוב על חשיבות התחזוקה של בריכות שחיה ?
    תודה

    השבמחק