יום שני, 4 בדצמבר 2017

דגשים עבור חידוש מרצפות



חידוש מרצפות מבוצע באמצעות חומרי הברקה. אפשר להתאים את חומרי ההברקה לכל סוגי הרצפות לרבות אבן, שיש וגרניט וניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי חידוש והברקה של מרצפות ישנות במיוחד. מטרת החידוש היא להבריק את המרצפות וכך לחסוך בהוצאות על החלפתן. בעזרת החידוש ניתן לשפר את המראה הכללי של חלל הפנים, להעלות את ערך הנכס ולשדרג את איכות החיים.

על אף היתרונות הברורים של חידוש מרצפות, יש כמה דגשים שחייבים להקפיד עליהם במידה ורוצים להשיג תוצאות לטווח ארוך. קודם כל, החברה שמבצעת את החידוש נדרשת להכיר את התחום. עליה לדעת כיצד לבחור חומרי הברקה בהתאם לסוג הריצוף ולהקפיד על הנחיות היצרן בכל הנוגע למריחת חומרים מיוחדים. רצוי לקבל כמה שיותר המלצות על חברות ניקיון שמבצעות חידוש מרצפות ולשאול על הניסיון הספציפי שלהן.



תדירות מומלצת עבור חידוש מרצפות
הזמן הכי טוב לבצע חידוש מרצפות הוא כאשר לא ניתן להסיר כתמים ישנים. בנוסף, החידוש מתאים למצבים של בלאי ושחיקה מצטברת או כאשר רוצים לנקות את המרצפות בצורה יסודית. התדירות המומלצת עבור חידוש מרצפות בבתים פרטיים היא אחת לכמה שנים, בעוד במשרדים ובנייני מגורים ניתן לבצע אותה בתדירות גבוהה יותר.

בסופו של דבר, הרבה תלוי באופי השימוש במרצפות ובאופן שבו הן עונות על הצרכים של קהל היעד. חידוש מרצפות במרפאות, בתי חולים ומוסדות ציבוריים למשל מתבצע עם חומרי הברקה שונים מאשר חידוש של מרצפות בתוך בתים פרטיים. גם כאן יש חשיבות גדולה לבחירה בחברה מקצועית שתדע למצוא את הפתרון המתאים. אפשר לקבל מנציגי החברה הצעת מחיר מסודרת טרם העבודה ורצוי לשאול על לוח זמנים, מספר העובדים בצוות וכמובן אחריות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה