יום שני, 4 בדצמבר 2017

מהו לופט למסיבת רווקים?



לופט הוא באופן עקרוני חלל תעשייה או בית מלאכה שהוסב למגורים. מבחינה אדריכלית ניתן לזהות את המאפיינים המיוחדים של הלופט באמצעות תקרה גבוהה וחללים גדולים. בנוסף, בשנים האחרונות ישנה נטייה להסב לופטים רבים לחללים שמתאימים למסיבות רווקים. לופט למסיבת רווקים אמור להציע יתרונות ייחודיים והוא מתגלה כמשתלם מאוד בעיקר בהשוואה לאלטרנטיבות הקיימות.

לופט למסיבת רווקים נראה קודם כל כמו חלל שבו ניתן לרקוד ולבלות. בניגוד להשכרת צימרים או בתי מלון, בלופטים יש הרבה מקום לקהל האורחים וניתן לשלב בו פעילויות ואטרקציות. במסיבות רווקים למשל נהוג להציב עמדת בידור באחת הפינות של הלופט כדי לחבר קונסולות משחקים, יש לופטים עם שולחנות פוקר וסנוקר ובהרבה מקומות יש גם הוט טאב, ג'קוזי, מרפסת, מקלחון ועוד.



כמה עולה לשכור לופט למסיבת רווקים?
העלות הבסיסית של השכרת לופט למסיבת רווקים נמוכה יותר מהשכרת חדר בבית מלון. הסיבה לכך היא שאת הלופט ניתן לשכור לשעות בודדות או ללילה שלם, בעוד חדרי מלון מושכרים ללילה אחד מינימום. כתוצאה מכך, בעלי לופטים יכולים להרשות לעצמם לגבות מחיר אטרקטיבי על חללי הבילוי ולהציע לקהל הלקוחות ערך מוסף.

אנשים שמתכננים מסיבת רווקים חייבים לחשוב על הפרטים הקטנים ולבדוק מה ייתן לאורחים שלהם את התנאים המושלמים. כדאי להשוות בין סוגים שונים של לופטים ורצוי לקבל המלצות. אפשר לאסוף המלצות מחברים, קרובים ובני משפחה וניתן גם להתרשם מתמונות וסרטונים באתרי האינטרנט.
בשורה התחתונה, לופט למסיבת רווקים מציע פתרון אירוח לחוויה של פעם בחיים. הלופט משתלם יותר מבתי מלון והוא מאובזר ומרוהט ברמה לא פחות גבוהה. הלופט גם מתאים למי שרוצה לבלות עם החברים בצורה דיסקרטית, פרטית ובעיקר איכותית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה