יום שני, 4 בדצמבר 2017

מהו כיסוי לבריכת שחיה?



כיסוי לבריכת שחיה מיועד להגן עליה מפני שלל נזקים והוא יכול לסייע גם בשמירה על בטיחות של ילדים, תינוקות ואפילו חיות מחמד. את הכיסוי ניתן לייצר מחומרים עמידים בפני שחיקה ולהתקין עם מנגנון הפעלה ידני או חשמלי. מנגנון הפעלה ידני של כיסוי לבריכת שחיה מטבע הדברים זול יותר, בעוד היתרון של מנגנון הפעלה חשמלי בא לידי ביטוי בנוחות ונגישות. בנוסף, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי התאמה אישית של הכיסוי למידות הבריכה ולשטח שנמצא סביבה.



המטרה העיקרית של כיסוי לבריכת שחיה היא למנוע חדירת מזיקים ולכלוך. בעזרת הכיסוי אפשר גם להגן על הבריכה מפני התפשטות של ירוקת, שנוצרת בדרך כלל כתוצאה מחשיפה לשמש. הכיסוי חיוני בכל סוגי הבריכות לכל אורך השנה והוא מתאים לקיץ ולחורף כאחד. בתקופת הקיץ אפשר להשתמש בכיסוי כדי למנוע אידוי ולחסוך במים וחומרי חיטוי, בעוד בחורף הוא מיועד בעיקר לשמירה על רמה גבוהה ובלתי מתפשרת של סטריליות.

עצות לבחירה נכונה של כיסוי לבריכת שחיה
יש מגוון רחב של כיסויים וההבדלים בין הדגמים הקיימים עשויים להשפיע באופן ישיר על שביעות הרצון של הלקוחות. הכי חשוב לרכוש את הכיסוי מחברה אמינה, לבדוק האם המחיר כולל תקופת אחריות ולא לשכוח לשאול על מגנוני הפעלה. כדאי גם לקבל המלצות מבעלי בריכות ולוודא שמדובר בכיסוי אמין ובטיחותי. אם רוצים להשתמש בכיסוי לצרכי אבטחה, יש לבדוק באיזה עומס הוא מסוגל לעמוד.
עוד עצה חשובה לגבי בחירה נכונה של כיסוי לבריכת שחיה היא לבדוק מאיזה חומרי גלם ספציפיים הוא מיוצר. רצוי לתת עדיפות לכיסויים שמיוצרים מחומרים כמו פלדת אל חלד, אלומיניום מצופה ופלסטיק עמיד בפני קרינה ממושכת של שמש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה