יום שני, 4 בדצמבר 2017

סוגים של כיסויים לבריכה



כיסויים לבריכה יכולים להיות אוטומטיים או ידניים. פתרונות כיסוי אוטומטיים מתאימים בעיקר לבריכות גדולות וללקוחות שמעוניינים להגן על המים מפני חדירת מזיקים, לכלוך והתפתחות ירוקת לאחר חשיפה ממושכת לשמש. הכיסויים מתאימים לכל עונות השנה ואפשר להשתמש בהם גם על מנת למנוע נפילה של ילדים ותינוקות לתוך המים. ההבדל הוא שפתרונות כיסוי ידניים מומלצים עבור בריכות קטנות, לעומת כיסויים אוטומטיים שמתאימים לבריכות גדולות ותעשייתיות.



 
גם בתוך הקטגוריה של כיסויים אוטומטיים לבריכה ניתן להצביע על מספר הבדלים בין הדגמים המובילים. ההבדל העיקרי הוא בין כיסויים עם מנגנון עילי לבין כיסוי עם מנגנון סמוי שנמצא בתוך המים. ניתן לגלול את הכיסוי באמצעות לחיצה על כפתור, הוא מחליק בקלות ללא רעש ויש לו רמת בטיחות גבוהה.

הבדלים בין הכיסויים
בחלוקה ספציפית של דגמים בתוך כל קטגוריה אפשר להצביע על הבדלים יחסית גדולים בין כיסויים לבריכה. כיסויי תריס עיליים מופעלים באופן ידני או חשמלי, הם מתאימים לבריכות בגודל של עד 40 מ"ר ואפשר לפרוס אותם באמצעות ידית או מנוע חשמלי. מנגד, כיסויי תריס על פני המים מותקנים לאורך הבריכה ומתאימים כבר לגודל של עד 60 מ"ר. לבסוף, כיסויי תריס מתחת למים מיועדים לבריכות גדולות של עד 140 מ"ר והם מגיעים עם מנועים שונים בעוצמות שונות.

צריך לבחור כיסויים לבריכה לפי גודל הבריכה ושטח הכיסוי. כדאי לבדוק מי מבצע את ההתקנה של הכיסוי, להתעקש על תקופת אחריות ולוודא שמדובר בפתרון לטווח ארוך. התאמה אישית של הכיסויים גם מתייחסת למראה החיצוני ולעיצוב. לאחר סגירת הבריכה באמצעות כיסוי צפוי המראה של החצר להשתנות בצורה דרמטית, לכן העיצוב חשוב לא פחות מאשר ההיבט הפונקציונאלי בהפעלה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה