יום שבת, 17 בדצמבר 2016

קורס GRE



מהו מבחן GRE, ואילו כישורים ויכולות הוא מנסה להעריך?
מבחן ה-GRE הנו מבחן פסיכוטכני אשר מהווה תנאי הכרחי לצורך קבלה ללימודים אקדמיים בארה"ב. במידה ואתם מעוניינים בלימודים שכאלה יהיה עליכם תחילה לעבור את המבחן בציון מספק (סקלת המדידה נעה בין 130 ל-170). המבחן מורכב משלושה חלקים אשר נועדו להעריך את כישורי המועמד בתחומים שונים – חשיבה כמותית-מתמטית; חשיבה מילולית; יכולת כתיבה והתנסחות בכתב. כמובן שהמבחן כולו בנוי בשפה האנגלית, מה שהופך את המשימה לקשה הרבה יותר.




מדוע כדאי להירשם לקורס הכנה ל-GRE?
קורס GRE יסייע לכם להתמקד בלמידה ואימון של התחומים הנדרשים לצורך הצלחה במבחן זה. למידה עצמאית עשויה להיות תהליך מעט מייגע בעבור רבים, והרשמה לקורס הכנה מבטיחה כי לא תלכו לאיבוד או תרימו ידיים במהלך הלמידה. בנוסף, אל תחששו מההוצאה הכספית הכרוכה בהרשמה לקורס הכנה. קורס GRE יבטיח כי תקבלו תמורה מספקת לכספכם, ותצליחו להוציא את הציון הגבוה ביותר שביכולתכם לקבל. בנוסף, קורסי ההכנה בחלק מהמכונים והחברות מוכרים לצורך מימוש כספי הפיקדון לחיילים משוחררים – כך שאם לא חלף זמן רב מאז שהשתחררתם מומלץ כי תבדקו זאת. 

אילו יכולות וכישורים יקנה לי קורס הכנה ל-GRE?
קורס GRE בחברה מובילה ובעלת ניסיון בתחום יקנה לכם את כלל היכולות והכישורים הנדרשים לצורך מעבר הבחינה. אחד האתגרים הבולטים במבחן GRE הנו שיוף והרחבה של אוצר המילים וכללי התחביר והדקדוק באנגלית, תחומים שאינם חזקים במיוחד אצל מרבית הישראלים. אתם אינם היחידים שמתקשים בתחום, ולכן אל תתביישו להירשם לקורס ולקבל את התמיכה הלימודית שתסייע לכם. מעבר לתגבור האנגלית, קורס GRE כולל גם מעבר על תכנים מתמטיים בסיסיים אשר נדרשים לפתרון הבעיות בחלק הכמותי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה