יום שבת, 17 בדצמבר 2016

תוספות שיער תלתלים



שיער מתולתל קצר ודליל? אפשר לשנות זאת
שיער מתולתל מסמל שובבות, קופצנות ואנרגטיות, אך למרות הייחוד שלו זהו שיער שלא פשוט לטפל בו. נשים רבות עם שיער מתולתל לא מצליחות להאריך אותו כראוי והן סובלות מנשירה ומקשרים. אם את מעוניינת לשמור על מראה מתולתל, אך את מוכרחה לשפר את המראה של שיערך, דעי שיש לכך פתרון. הדרך הטובה ביותר להאריך ולמלא שיער מתולתל היא באמצעות תוספות שיער תלתלים. תוספות אלו מותאמות במיוחד עבור מראה של שיער מתולתל.




הייחוד של תוספות לשיער מתולתל
חשוב להבין שחיבור תוספות שיער תלתלים אינו קל ופשוט כמו חיבור של תוספות לשיער חלק. יש לכך כמה סיבות מרכזיות. ראשית, לכל שיער מתולתל יש מראה שונה במעט ממשנהו, עם הבדלים בטקסטורה, בגודל התלתלים, בצורת התלתלים וכמובן גם בצבע. בנוסף, תלתול של תוספת שיער חלקה לא תמיד יכול להחזיק מעמד להרבה זמן. מסיבות אלו, מעט קשה יותר ליצור תוספות שיער תלתלים במראה שמשתלב באופן מושלם עם השיער הטבעי. למרות זאת, מעצבי שיער מקצועיים משתמשים בשיטות מיוחדות ליצירת מראה מצוין עבור תוספות שיער. בנוסף, מעצבי שיער איכותיים מחזיקים אצלם שיער טבעי במגוון רחב של צורות וטקסטורות שבאמצעותו ניתן ליצור תוספות שיער עם תלתלים במראה נהדר.

שיטות חיבור התוספות
יש מגוון רחב של שיטות לחיבור תוספות שיער תלתלים. שזירה היא שיטה פשוטה בה מחברים את התוספות לצמות, שיטה זו יוצרת מראה טבעי יחסית ומחזיקה מעמד בצורה טובה, אך היא עשויה להיות לא נוחה. שיטת החרוזים יוצרת מראה שדומה לשיטת השזירה אך גם היא לא תמיד נוחה במיוחד. כיום השיטה האיכותית ביותר היא שיטת ההלחמה, במסגרתה מחברים את תוספות השיער באמצעות חומרים מיוחדים לשיער הטבעי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה