יום שישי, 2 בדצמבר 2016

עו"ד מסחרי



המשפט האזרחי ותחום המשפט המסחרי כענף שהולך וצובר תאוצה
המשפט האזרחי, הוא תחום במשפטים שעוסק בעבירות ובסוגיות שבין אדם לחברו. בשונה מן המשפט הפלילי, בדין האזרחי תובע אדם פרטי (או בתחום המסחרי, חברה מסחרית) אחד, אדם (או חברה) אחר. המשפט המסחרי הוא נישה במשפט האזרחי ותכליתו לעסוק בסוגיות שבין חברות מסחריות לחברות אחרות או שבין חברות מסחריות לבין עצמן. עו"ד מסחרי לא עוסק בהכרח בעבירות או בעוולות, אלא לרוב, הוא מטפל בעניינים הקשורים לניהול שוטף של החברה, הקמה או פירוק של חברות ויחסים שונים בין החברה אותה מייצג לחברות אחרות. תחום נישתי שהולך וצובר תאוצה גם הוא בשנים האחרונות, בתוך תחום המשפט המסחרי, הוא משפט האינטרנט.

מדוע כדאי לבחור בהתמחות במשפט מסחרי?
עו"ד מסחרי הוא בעל מקצוע נצרך ביותר בשנים האחרונות, והדרישה שלו בשוק הולכת וגוברת ככל שהחברה והעולם מתפתחים. התקדמות והתרחבות האינטרנט, הטומן בחובו הפרה של זכויות חברתיות שונות, והקמתן של יותר ויותר חברות פרטיות ועסקים קטנים, כל אלו מהווים קרקע נוחה ויציבה בעבור עורכי דין עם התמחות בדין מסחרי. התחום המסחרי, רחב ביותר ומכיל מגוון תחומים שבאפשרותו של עורך הדין המסחרי להשתלב, כתלות בתחומי העניין הספציפיים שלו. בנוסף, המשפט המסחרי, בגלל שאינו עוסק רק בעבירות ובתביעות שונות, מאפשר גם לעורכי דין שאינם מגלים עניין בייצוג משפטי בין כתלי בתי המשפט, למצוא את המקום שלהם בעולם המשפטים.

חשוב לבחור את ההתמחות שלכם בתור עורכי דין לפי עניין אך גם על פי ביקוש והיצע
בעולם בו עורכי דין קיימים בכמויות עתק, רצוי וחשוב לבחור בהתמחות שלצד העניין שתספק לעורך הדין, תאפשר לו גם להתפרנס ממנה בכבוד. עו"ד מסחרי מקצועי, הוא עורך דין שעל פי רוב יהיה בו צורך, גם על ידי כמות הולכת ועולה של לקוחות וגם בצורה תדירה ועקבית.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה