יום חמישי, 29 בדצמבר 2016

שולחן אוכל נפתח



שולחן אוכל נפתח מיוצר על ידי שורה ארוכה של חברות ומותגים. לקוחות שרוצים לבחור שולחן איכותי וליהנות ממנו לאורך זמן יכולים לבצע השוואת דגמים, אך הם צריכים להכיר את הפרמטרים העיקריים שמשפיעים על המחיר. בנוסף, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע בכל מקרה של התלבטות וכך למנוע הוצאה מיותרת.

באופן עקרוני, הפרמטר החשוב ביותר שמשפיע על המחיר של שולחן אוכל נפתח הוא חומר הגלם שבו משתמשים. כאן ניתן לזהות פערים של עשרות אחוזים בין המחירים הממוצעים של שולחנות עץ, זכוכית, מתכת וראטן. מצד שני, לא תמיד רהיטי העץ יקרים יותר מהזכוכית, ורצוי לבחון כל מקרה לגופו.
עוד פרמטר שמשפיע על המחיר הוא כמובן הגודל של שולחן אוכל נפתח. נהוג לפרסם את המידות של השולחן כשהוא פתוח וכשהוא סגור, במטרה לסייע ללקוחות למצוא את הרהיט שמתאים להם. הגודל של השולחן גם קובע כמה כיסאות ניתן יהיה להציב סביב השולחן. בדגמים גדולים יש אפשרות למקם 8 כיסאות כאשר השולחן סגור, ועוד 4-12 כסאות כשהוא פתוח.

איזה נתונים יכולים לעזור לנו לבחור שולחן אוכל נפתח?

השוואת מחירים היא רק הצעד הראשון בבחירת שולחן אוכל נפתח. מלבד המחיר, חומרי הגלם והגודל, כדאי לבדוק האם קיימת אפשרות לפריסת תשלומים והאם יש אחריות על השולחן או הכיסאות. יש חברות שגובות תוספת מחיר על שולחנות בצבעים מיוחדים, לעומת מותגים שדרכם ניתן לקנות את השולחן במחירים אטרקטיביים במיוחד דרך אתר האינטרנט.

בחירת שולחן אוכל נפתח מחייבת השקעה של זמן ומשאבים. כדאי לבדוק היטב את חומרי הגלם שמהם השולחן מיוצר, להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי הצבעים המתאים לסגנון העיצוב הקיים ולשלב כיסאות איכותיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה